Kaikille muille on joululahjoja paitsi köyhän perheen äidille
Onneksi saan sentään ruokaa. Ei ole oikein hyvää joulumieltä.
Kommentit (12)
Jos sun mielestä joulu tulee lahjoista, sulla on väärä ja lapsellinen asenne.Kasva aikuiseksi.
Meillä myös köyhää, ruoat on sentään saatu. Lapsia ei ole ja sovittiin miehen kanssa, että ei osteta lahjoja toisillemme. Mutta mies kävi eilen ostamassa mulle jotain. Tosi kiva, mutta mua harmittaa kun mulla ei ole hänelle mitään. Joka joulu sama juttu. Lahjan saaminen on toki kivaa, mutta ymmärrätte pointin varmaan.
Emme ole köyhiä, mutta olemme jo kymmenisen vuotta sopineet mieheni kanssa, ettemme osta lahjoja toisillemme. Muiltakaan emme toivo lahjoja. Paras lahja minulle on, että lapset ovat terveitä ja onnellisia. Aikoinaan toinen oli hyvin sairas.
Minä en osta enää joululahjoja muille kuin perheen nuorimmaiselle. Hän on ainut joka vielä uskoo joulupukkiin. Miehen kanssa ei olla toisiamme lahjottu vuosiin. Minä en halua lahjoja. En synttäreillä, en jouluna. Osaan ostaa itse sen mitä tarvitsen.
Joulussa parasta on Aaton tunnelma. Sitten se olikin siinä. Joulun jälkeen kiireellä kaikki ylimääränen takas varastoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos sun mielestä joulu tulee lahjoista, sulla on väärä ja lapsellinen asenne.Kasva aikuiseksi.
mistä se joulu sitten tulee jos ei lahjoista?
Vierailija kirjoitti:
Minä en osta enää joululahjoja muille kuin perheen nuorimmaiselle. Hän on ainut joka vielä uskoo joulupukkiin. Miehen kanssa ei olla toisiamme lahjottu vuosiin. Minä en halua lahjoja. En synttäreillä, en jouluna. Osaan ostaa itse sen mitä tarvitsen.
Joulussa parasta on Aaton tunnelma. Sitten se olikin siinä. Joulun jälkeen kiireellä kaikki ylimääränen takas varastoon.
Minkäs ikäisiä nämä sun muut lapset ovat? nimittäin tuo kuulostaa epätasa-arvoiselta ja voi oikeasti tuoda pahaa mieltä jos muut ovat myös nuoria..
Olemme aika köyhä pienituloinen perhe, mutta kyllä minä ostin vanhemmilleni lahjat. Ei jää kukaan ilman pakettia.
Miksi ihmeessä olette tehneet lapsia kun teillä ei ole niihin varaa selvästikkään?Nyt on turha vinkua.
Sinun pitää ostaa itsellesi jotain mieluista. Minä ostin itselleni kirjan ja vihreitä kuulia, kirja paketoitiin kaupassa.