Nolot ostokset?
Tuli mieleen tuosta rättikeskustelusta. Mitä hävettää ostaa? Jemmaatko tampaxit jauhelihapaketin alle ostoskärryssä tai peität einespizzan porkkanapussilla? Mua vähän nolottaa aromisuolan ostaminen, mutta silti sen kassalle kiikutan.
Kommentit (28)
Joskus silloin kun mulla alkoi kuukautiset niin oli noloo ostaa siteitä mutta nykyään ei o yhtään noloo ja kuukautiset on luonnollinen asia
Ei ole noloja ostoksia paitsi kevyttuotteet. Tosin aromisuola on meidän huushollissa totaalibannissa.
Punalaputetut tuotteet ja vessapaperi. Luulevat että olen joku köyhä paskiainen :(
Tupakkaa häpeäisin, mutta en tietenkään osta, koska en polta.
Olutta oli noloa ostaa, koska en käytä alkoholia. Yleensä olutta ostavat tuhdit nuoret miehet.
Mikä ihme teitä naisia noissa räteissa ja muissa hävettää? Hedelmällisyydestään saa ja pitää olla ylpeä!
Vierailija kirjoitti:
Dildot
Pirkka vai Rainbow?
Noloa on ostaa lähikaupasta aina ne samat tuotteet siltä samalta kassalta. Miksi? No kun ihminen nyt vaan on sellainen. Nolottaa tämmöinenkin, että tälläisesta nolostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dildot
Pirkka vai Rainbow?
Ei kumpikaan vaan X-tra.
Ei nolota mikään ostos. Ei yhtään mikään.
Jotkut valmisruoat, hilseshampoo, jättialushousut, joita myyjä viikkaa näkyvästi ennenkuin laittaa pussiin.
Ei nolota mikään. Ostan siteitä, liukuvoidetta, kondomeja, siideriä... Joskus käyn kunnon herkkuostoksillakin, kun lasten kanssa on herkkupäivä ja saattaa olla jädeä, karkkia, sipsiä, limsaa.
Mä joskus luin täältä, miten jotakuta nolottaa ostaa sellaisia ainesosia, joista saa selville mitä ruokaa on tekemässä. Esim. kaikki ainekset tortilloihin tai perunoihin ja makkarakastikkeeseen. Ihmettelin silloin, että miten ihmeessä tuollainen voi nolottaa, mutta nykyään itsellenikin on kehittynyt samanlainen häpeily.
Huomaan että ostan samaa tuotetta kaksin kappalein.
2 mansikkajogurttia
2 paahtoleipää
2 askia röökiä
2 suklaapatukkaa
2 maitoa
2 banaania
2 omenaa
Nämä kaikki tuotteet samaanaikaan kassahihnalla saa mut hämilleni ja vähän noloksi. Ihan kuin muut ajattelisivat että olen säälittävä sinkku jolla on kakkos syndrooma tai jotain, että haluaisin niin kovasti että olisi se toinen jakamassa syötävät ja tällä tavalla kaipaus kumppanista ilmenisi kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Punalaputetut tuotteet ja vessapaperi. Luulevat että olen joku köyhä paskiainen :(
Hommaa hei itsetunto.Mä ostan kaikki punalappuisena jos vain voin ja mulle on ihan sama mikä joku Prisman kassa musta ajattelee.
Ihan pikkuisen pussipastat. Ostan harvoin ja tiedostan älyttömän kilohinnan einesmoskalle, mutta minusta ne on hyviä.
Pakastepizza, jostain syystä.
Yksiasuvana se, että ostoksista huomaisi sen, että on yksiasuva. Esim. yksi munkkirinkeli.
Rasvaiset ruuat, einekset, rööki, karkit. Olen 25v nainen, ei esim. ylipainoa joka voisi herkkujen oston yhteydessä nolottaa, mutta ovathan nuo ostokset noloja. Jauhelihassakin on vähän hävettävä viba, varsinkin jos sitä ostaa edellämainittujen kylkeen. Häveten katsellut edellä olevia ikäisiäni naisia, jotka ostavat vihanneksia ja avokadoja ja pähkinöitä. Ei voi mitään. Ehkä minusta joskus tulee vielä sellainen:D
No kyllä välillä hävettää ostaa kortsuja. Ostan niin usein ja yksi kauppa vain lähellä.
Tamponit ja siteet. Karkit jos ostan sitä paljon.