Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täysin seksitön epämies tässä!?

Vierailija
23.12.2018 |

Eli tapahtuipa seuraavaa;
juttelin eräässä tilanteessa erään naisen kanssa niitä näitä, ns. smalltalkia. Puheeksi tuli joulusyömiset. Nainen sanoi: "sinä et varmaan mitään kinkkua syökään". Vastasin hölmistyneenä: "no kyllä syön jos sitä jossain tarjolla on". Nainen tähän: "jaa et siis ole mikään tällainen kasvissyöjä tai mitään".

Itsetuntoni rippeetkin huuhtoutuivat, kuin syyssade hulevesikaivoon. Tunsin kutistuvani.

Naisseuraa ei ole ikinä liiemmin ollut, joten olen toki osannut tulkita jonkin olevan vialla. Olen kuitenkin aina kuvitellut olevani ulkoasultani ja olemukseltani ihan miehekäs.
Voihelvetti :(

Antakaa toki vinkkejä onkohan jotakin vielä tehtävissä? Suurimmat vaikutusmahdollisuudet ovat jo toki minun osaltani ohi, mutta jos nyt jotakin... vaikken saisikaan naisia niin haluaisin kuitenkin tulla noteeratuksi maskuliinisena olentona.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota muutama hamsteri lemmikiksi ja pidä niitä kuin naista pitäisit.

Vierailija
2/13 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häkissä kutiteltavana. Hmm... kuulostaa hyvältä MUAHAHHAHAA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukkaa *naaliHamsteria!

Vierailija
4/13 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe poeka parka, kinkkurulla huuleen ja sinappia päälle, kyllä se siittä!!!

Vierailija
5/13 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa naistyyppi millä voisin kuvitella olevan jotakin kasvissyöjiä vastaan on joku vanha ja juntti entinen kyläpyörä. Sellaisen mielipiteessä tuskin paljoa menettää

Vierailija
6/13 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteroni määrää jo kohdussa kenelle tulee miehekkäät piirteet ja kenestä tulee mitäänsanomattoman näköinen. Sille ei paljoa itse mahda. Usein kun menee vielä niin, että esimerkiksi parta kasvaa lähinnä niille, joilla jo muutenkin on miehekkäät piirteet. Tosin muutaman "pallinaaman" olen nähnyt, joilla on hyvä parrankasvu. Onko sinulle suotu tätä?

Vierailija
7/13 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävän tylsää small talkia. Jos sulta katoaa miehenä miehekkyys tuollaisen jälkeen, niin pyritköhän nyt todella masentavaan naisseuraan? Koeta laajentaa skaalaa, millaiseen seuraan pyrit. Kirkuisin, jos joku juttelisi minulle tuolla tavalla jostakin hemmetin kinkusta ja kasvissyömisestä.

Vierailija
8/13 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa naistyyppi millä voisin kuvitella olevan jotakin kasvissyöjiä vastaan on joku vanha ja juntti entinen kyläpyörä. Sellaisen mielipiteessä tuskin paljoa menettää

Ei kyseessä ollut nainen, josta olisin kiinnostunut siinä mielessä. Mutta kertoihan tuo aika hyvin, että miten minut nähdään. Eli ei maskuliinisena. 

AP

Vierailija
9/13 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedätkö nyt liian suoria johtopäätöksiä. Naisella on jostain tullut väärä käsitys että olet kasvissyöjä. Siltä pohjalta kommentoi?

Vierailija
10/13 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedätkö nyt liian suoria johtopäätöksiä. Naisella on jostain tullut väärä käsitys että olet kasvissyöjä. Siltä pohjalta kommentoi?

En ole niin paljon ollut jutuissa, että se käsitys olisi voinut tulla muun kuin ulkonäön perusteella. 

AP

Vierailija
11/13 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet laiha, kalvakka, tukka huonossa kunnossa, mutta sileä iho. 

Onko tuo nyt pahempi kuin "normaali mies" eli lihava, punakka ja pönäkkä. 

Vierailija
12/13 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/13 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä taidatkin olla semmoinen kiltti mies.