Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa yh:t tekee äitienpäivänä?

Vierailija
12.05.2006 |

Me käydään mummilassa mutta olisi kiva keksiä jotain, lapset 1- ja 2-vuotta...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan aamupalan laitolla ja jatkan siivoamalla yms..

Ihan turha koko päivä..

Vierailija
2/8 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauttii siitä äitiydestä tietty! eihän sillä oo mitään tekemistä sen yh kanssa, ethän sä kuitenkaan ois sen miehesi äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät itse osaa ostaa lahjoja, tuoda kahveja sänkyyn, eivätkä ehkä muutenkaan osaa ottaa äitiä huomioon.

Minusta on ihanaa äitienpäivänä, kun mies tekee kaiken, tai ainakin tarjoutuu tekemään kaiken ja voin ottaa rennosti.

Vierailija
4/8 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottavasti saan nauttia hyvästä ulkoilmasta ja kupin kahvia. Lapsi on isällään ja menee isoisoäidin luo syömään isänsä kanssa.

Vierailija
5/8 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan edelleen äiti. Se mies siitä puuttuu mutta eihän se liity äitienpäivään.

Vierailija
6/8 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään, ei edes toivottamalla onnea, vaikka odotti minun muistavan isänpäivän. Vietän äitienpäivää lapsen kanssa kuten ennenkin. Keitän itselleni aamukahvit niin kuin joka aamu.

Vierailija
7/8 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menimme äitienpäiväaamupalalle aina valmiiseen pöytään.

esim. hotelleissa on mahdollista ostaa aamupala, vaikka ei siellä yövykään.

Vierailija
8/8 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tapana käydä äitienpäivänä aina ulkona syömässä koko perhe eli äitini ja sisarukset perheineen.

Nykyään kun oma lapsi on jo koululainen, on hänellä ollut tapana kokata mulle aamupala :). Oikeastaan aloitti sen jo ollessaan 5v. Muistan vieläkin sen ensimmäisen aamupalan mitä oli mulle tehnyt, olihan siinä nielemistä kerrakseen, mutta söin kun toinen oli mummon kehotuksesta tehnyt :D!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi