Meni äsken täysin hermot ja huusin
naapurien ja heidän vieraiden kuullen. Siis naapuri levittelee kaikki ruuan tähteet eläimille ja linnuille pihaan ja meidän koira karkaa siksi aina sinne. Kävin varastossa ja otin koiran ulos mukaan ja koira karkasi taas sinne. Olin sisävaatteissa ja juoksin tuolla -15c taas koiraa etsien. Huusin ja kiroilin niin, että kuuli varmaan aika kauas. Koira löytyi taas naapurin pihasta joka oli täynnä vieraita ja kuulivat minun huutoni, myös koira meni pitkin maata kun pelkäsi huutoani. Otin koiran vauhdikkaasti syliin ja lähdin kiroillen kotiin.
Hävettää ihan hirveän paljon ja joulumieli katosi sen sileän tien.
Ja taustaa olen ihan normaali ihminen, meni vaan ihan totaalisesti hermo kun hirveä kiire tehdä joulujuttuja ja jouduin juoksemaan pakkasessa koiran perässä.
Menenkö pyytämään anteeksi naapurilta? Kamala olo.
Kommentit (13)
Koirathan on talutushihnassa, miten pääsi karkaamaan?
Pyydä anteeksi, mutta kerro miksi meni hermo.
Koira pítää olla kytkettävissä ja naapuri ei saa pitää avonaista kaatopaikkaa. Ota glögi ja rentoudu.
Koira pois. Miten se voi päästä jatkuvasti karkaamaan? Miksi pelottelit koiraa? Huutoraivoamisella se ei ainakaan kiinni halua...
Jos olisit mun naapuri niin ymmärtäisin kyllä. Mullakin keittää joskus yli vaikka muuten oon rauhallinen. Pyydä vaan anteeksi, onhan se kohteliasta. Ruokia ei kyl pitäis nakella pitkin pihoja kun rotat rupee pyörimään nurkissa. Lintulauta sit erikseen.
Siis asutaan maalla ja meillä on iso piha, joten monesti kun ei käydä lenkillä vaan pissalla niin kävellään pitkin omaa pihaa. Nyt aion kytkeä jatkossa.
Tuli ihan hirveä päänsärky :( vaikutin varmaan ihan sekopäältä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis asutaan maalla ja meillä on iso piha, joten monesti kun ei käydä lenkillä vaan pissalla niin kävellään pitkin omaa pihaa. Nyt aion kytkeä jatkossa.
Tuli ihan hirveä päänsärky :( vaikutin varmaan ihan sekopäältä.Ap
Ok. Tais sulla verenpaine vähän pompahtaa ylös kun sait päänsäryn. Ei toi tapahtuma nyt niin kauhea ollu. Hyvää joulua sulle ja koirallesi.
Joo varmaan pompsahti. Ihan oksettaa ja pää sattuu kun hävettää niin paljon. Kiroilin ja huusin niin paljon etten edes muista mitä kaikkea suusta tuli. Normaalisti olen tosi hyväntuulinen ja kohtelias, varmaan ajattelevat että olen seonnut. Ja siinä oli tosiaan niitä kyläileviä sukulaisia. En edes moikka sanonut :(
Ap
Unohda, ne pitää sua jo hulluna. Pahennat vaan tilannetta jos menet selittelemään.
Noh noh. Sanot vaikka seuraavalla kerralla kun näet naapurin että sori siitä viimesestä. Eihän tuo nyt mitään vakavaa ole
Kyllä ärsyttäisi jos naapurin koira olisi jatkuvasti meidän pihassa. En tosin nakkele mitään ruokia pitkin maita ja mantuja.
Älä huoli ap, et ole ainoa jolla palaa joskus totaalisesti käämit. Itse paiskoin ja potkin tavarat asunnossa sikin sokin kun napsahti tähän ainaiseen romumäärään joka ei tunnu vähenevän sitten millään.
Joskus temperamentti kiehahtaa ja jokainen järkevä aikuinen ymmärtää :)
Anna olla. Huuda lisää.