Erikoisimpia syitä joita olet kuullut selitykseksi sille, miksi on pitänyt hankkia isompi asunto tai isompi auto tms?
Mun kaverin tuttu oli kuulemma ostanut kämpän jossa oli yksi huone enemmän kuin edellisessä, koska ”pitäähän niille pehmoleluille oma huone olla”.
Joopa joo. 😂
Kommentit (17)
Isompi auto, jotta saa kuljetettua kavereiden lapsia.
En osaa vastata. Meillä kehitys kulkee kohti pienempää. Luovuttiin farnarista, emme tarvitse enää niin isoa autoa, vaihdoimme pienempään. Asunnossani on yksi huone liikaa, etsimme pienempää.
Isompi auto jotta äiti mahtuu mukaan.
Me hankimme aikoinaan tarkoituksella ”liian ison asunnon”, koska halusimme mökötyshuoneen ;)
Tätä selitystä on varmasti moni ihmetellyt, mutta totta on.
Kaveri onnistui perustelemaan vaimolleen uuden citymaasturin oston välttämättömyyden sillä, että se on turvallinen lapsille. 😂
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen vastauksen saa utelias juoruämmä, joka tivaa syytä... mitä ihmeen syytä 😂
No ei aina tarvitse udella syytä jos toinen itse tykkää kertoa. Ap
"Ei ollut muutakaan vaihtoehtoa." -minä
No ei ollutkaan. Toinen talo oli liian pieni ja huonosti suunniteltu, toinen on aavistuksen turhan iso, mutta mahdun tänne kamoineni toisin kuin sinne pienempään. Talot ovat uudistuotantoa ja vain kahta kokoa valittavissa.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee mieleen eräs sisällöntuottaja, josta ei nykyään saa tällä palstalla keskustella. Koska on niin ekologinen eikä tykkää siitä, jos joku pohtii esim. tämän autoasian vähemmän ekologista puolta.
Oon nii läski ettei toi vanha enää jaksa kulettaa mua.
Itse ainakin ostin siksi että sai halvalla.. samalla rahalla joko yksiö kalliosta tai 280 neliön omakotitalo pk-seudulta. Sama auton kanssa. Nyt on tosin niin iso auto että ei oikein tahdo mahtua suomalaisiin parkkiruutuihin ja halleissa on hankaluuksia
No meillä oli ihan taloudellinen syy. Ostettiin yhden huoneen verran tarvetta isompi asunto, koska saatiin uusi samaan hintaan kuin olisi huonetta pienemmän saanut.Tilan kanssa kyllä pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee mieleen eräs sisällöntuottaja, josta ei nykyään saa tällä palstalla keskustella. Koska on niin ekologinen eikä tykkää siitä, jos joku pohtii esim. tämän autoasian vähemmän ekologista puolta.
N.S.?
Rakennutettiin omakotitalo, jossa oli kolme makuuhuonetta. Tuossa vaiheessa ei ollut lapsia, muutimme taloon kahdestaan. Kukaan ei kysynyt syytä 🙄
Iso auto koska tyyppi "ei edes osaa kuvitella itseään pieneen autoon"
4h+k ostettiin, vaikka ollaan jo kaksin. Meille molemmille omat harrastushuoneet, jotka sitten raivataan vierashuoneiksi tarvittaessa.
Mun veli tarvitsee farmariauton, kun pitää saada mahtumaan kaverit ja kavereiden tavarat kyytiin, kun menevät milloin minnekin. Mm. kuljettaa paria kaveriaan ikämiesurheilukisoihin ja näiden välineet pitää saada mukaan. Tykkää mennä katsomaan, eikä ota kavereilta edes bensarahaa.
Iso egoni ei mahdu pienempään autoon.
Tuollaisen vastauksen saa utelias juoruämmä, joka tivaa syytä... mitä ihmeen syytä 😂