Koetko saavasi päivittäisessä elämässäsi mitään?
Ja jos niin mitä ja keneltä/keiltä?
Itse koen, että en ns saa oikein mitään, en perheeltä enkä puolisolta. Minua kyllä kritisoidaan ja kyseenalaistetaan niin teinien kuin miehen osalta. Kyllä kai nuo teinit tavallaan rakastavatkin, mutta siitä ei pääse mihinkään, että olen tiukkis ja se paha poliisi-vanhempi. Mieheltä en saa mitään ja tarkoitan kirjaimellisesti enkä myöskään anteeksipyyntöä vaikka todellakin olen tehnyt tiettäväksi miten eräs toimintansa loukkasi. Sitä on tod vaikea niellä ettei siltikään ole anteeksi pyytänyt.
En siis koe saavani mitään, keltään. Mutta voihan se olla niinkin ettei pidä saadakaan tai kokea ja tuntea niin. Mitä mieltä olette?
Kommentit (8)
Kyllä mä varmaan saan riittävästi huomiota kotona ja töissäkin.
Mä olen ihan tyytyväinen ja onnellinen.
Mulla on hyvä olo.
Töistä ja salilta joo, mutta muuten elämäni on tyhjä ja kurja. Loma-ajat ja viikonloput ovat pahimpia
Joulunaika korostanee tätä kurjaa oloani, monelta osin ei elämän pitänyt mennä näin ja avioliiton suhteen oloni on sanoinkuvaamattoman petetty. Ja tuo ettei anteeksi voi pyytää, mikä jätelavan roska minä hälle oikein olen?!? Etteenpäin sano mummo lumessa eli joulua ja ruokia tekemään, onpahan muilla jouluista ja valmis pöytä mihin istua nauttimaan.
Ap
Elämä menee tuollaisella tyhjäkäynnillä ihan hukkaan.
Tämä elämä on kuitenkin aika lyhyt.
Totuus on, ellet sinä tee muutosta elämääsi...ei sitä muutkaan tee.
Jos vaan nyhjäät ja nysvellät, niin olet ansainnutkin tuon köyhän elämäsi.
Ryhtiä nyt ja kohti ihanampaa elämää👍☺
Mun elämästä loppui tuo kun erosin. Enää ei harmittanut kiitoksen puute tai se että tein kaiken yksin. Nykyään teen mielelläni kaiken yksin koska teen sen itselleni. Kiitoksen puute ei harmita koska en sellaista odotakaan. Töissä teen oman juttuni niin hyvin kuin pystyn ja teen kaikkeni että oloni on siellä hyvä. Työnnän sivuun negatiiviset asiat ja ihmiset ja keskityn vain tekemääm parhaani.
Summana siis: ole löytänyt ilon ja tasapainon sen jälkeen, kun ei ole enää tarvinnut odottaa "saavani muilta jotain" ja joutua sitten pettymään.
Teineille olen se tiukkis ja paha poliisi, ja siitä löydän sen ilon että teen sen heidän parhaaksi enkä anna mennä tunteisiin. Tasapainotan sitten ilahduttamalla heitä toisissa asioissa.
Onni syntyy sinussa, ei muiden kautta.
Saan. Mieheltä vittuiua, lapselta mustelmia ja töissä halveksuntaa. Hyvää joulua.
Saan - kaupan kassalta kuitin ostoksistani.