Tällainen on uskontoallergisen parempi jouluperinne
- Black Fridaysta alkaen materian hankkimista (luotolla)
- Joulustressissä juoksemista kaupoissa, kaiuttimista EI soi virsiä vaan parempia kaupallisia joulurenkutuksia
- Wilmaan varmistusviesti ettei meidän Vilmanikopetteri vaan joudu kuulemaan Enkeli taivaan
- Hekottelua siitä kuinka jotkut laittavat MAKSALAATIKKOA joulupöytään hihihi
- Jouluksi autojonossa jonnekin, Nova kertoo ruuhkista ja pyörittää kymmenen kaupallisen joulukappaleen listaa - ihana kun tulee paljon mainoksia EIKÄ virsiä
- Jouluaattona vuori lahjoja jokaiselle, lapset alkavat väsyä ja riidellä kesken avaamisen
- Useita käyttökelpoisia tavaroita hylätään kun saatiin lahjaksi uusi
- Joulupäivänä on asunnossa jätesäkillinen roskaa ja lahjat lojuvat unohtuneina pitkin lattioita
- Vauvikselle räkättämään anopin antamia lahjoja hahahaha typerä yöpaita hihi
- Joulukuusi ulos heti tapaninpäivänä
- Alennusmyynteihin kahmimaan lisää tavaraa
- Ihmettelyä miksi jossain kuuluu vielä tammikuun puolella ennen loppiaista joululaulu hahahaha onpa jollakin jäänyt joulu päälle hihihi
On se ihana ja houkutteleva vaihtoehto tuo hartaudesta riisuttu parempi joulunvietto.
Kommentit (25)
Itse en pidä joulusta. Vaihdoin työpaikkaa ja nyt joudun olemaan kaikki joulun pyhät vapaalla. Ahistaa hirveesti. Perus jouluperinne mulla on itsemurhan yritys tai hirmuiset lääke ja viina överit. Yritin hakea toista työpaikkaa ettei tarviis kärsiä joulupaskaa. Oon yrittäny puhua tästä muttei kukaan ota vakavasti. Jospa se kuolema jossain vaiheessa helpottaisi.
No niin uskontoallergiset, onkos kulutusjuhla sujunut mukavasti? Jätesäkit täynnä roskia ja huomenna pistetään kuusi pois. Siitä se oravanpyörä taas lähtee rullaamaan.
Johan täällä oli tänään ketjuja että miten hävitetään jouluruuat pois. Oli lyhyt se uskonnottomien joulu.
On se kumma kun joulunalus touhuttiin ja stressattiin ja tapeltiin halvoista suklaarasioista, mutta sitten kun odotettu joulu koittaa, aletaan jo tapaninpäivänä heitellä jouluruokia ja joulukuusta roskiin. Sekö se on se parempi vaihtoehtojoulu?
Aika jännä, että uskisten mielestä on olemassa vain uskonnollinen joulu tai materialistinen joulu. Missä ihmeen tynnyrissä kasvaneita te uskovaiset olette?