Miten päästä yli siitä, että joutuu työskentelemään täysin ajattelukyvyttömien lahnojen kanssa?
Kommentit (8)
Oletko kalastaja? Kuolleet kalat ei ajattele.
Yritä etsiä muita töitä.
Pitää jaksottaa työnsä eli vaikka ekat 3 tuntia opastat lahnoja, sen jälkeen keskityt omiin duuneihin. Lahnat oppii ja sopeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kalastaja? Kuolleet kalat ei ajattele.
Yritä etsiä muita töitä.
:) :) :)
Vierailija kirjoitti:
Millaista työtä teette? Voisitko omia itsellesi työnjohdon ja saada siitä parempaa palkkaa?
Ei oikein houkuttele, nyt voin sentään sanoa että selvitä itse, mulla ei ole aikaa hoitaa asiaa x puolestasi kaikkein tyhmimpiin kysymyksiin ja yrittää muuten vältellä kyseisiä henkilöitä parhaani mukaan. Tiedättekö sen tyypin, joka ei pysty ajattelemaan omilla aivoillaan, joten ulkoistaa sen kollegalle? Näitä on jostain syystä kerääntynyt duunipaikkaani useampi. Toki hoitaisin myös heidän tehtävänsä jos saisin siitä riittävän rahallisen korvauksen, mutta kun...
ap
Itse lohduttaudun ajatuksella, että saan kuitenkin palkkaa siitä. Välillä kyllä meinaa ketuttaa, mutta sitten taas ajattelen, että hei, minä saan rahaa näiden typerysten pölvästelyn katselemisesta.
Vielä sekin päivä koittaa, että itse olet se pölvästi. Ikävä kyllä.
Millaista työtä teette? Voisitko omia itsellesi työnjohdon ja saada siitä parempaa palkkaa?