Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja haluttomuus. Nimittäin MIEHELLÄ!

exmachina
21.12.2018 |

Hep. Nyt on kiperä ja kiusallinen ja yöunet vievä juttu.. Varmasti luettuna hauskaa kamaa, mutta trust me, ei naurata milliäkään.:D

Olen aina ollut kanin halut omaava mies. Oikea singerin teollisuus ompelukone. siitoskani. Ravuri. Maailman kiihkein per... No ymmärrätte pointin.:D

Ihan kaikki saa vastata, Naiset jotka tietää tähän jotain fakta selityksiä, Miehet jotka tietää kokemuksesta.

Puolisoni tuli raskaaksi ja minun halut hävisi kuin tuhka tuuleen! Siis ei halut häntä kohtaan vaan ihan halut kokonaan!!! Ei edes aamuseisokkia ole enää! Enkä runkkaa salaa kun puoliso ei kiihota, ei mikään millä miehiä vihaavat naiset haluaisi minut lokeroida sovinisti siaksi tai narsistiksi.

Rakastan puolisoani, odotan innolla uutta perheenjäsentä ja pelkään kauhulla, palaako halut enää ikinä??!?!?!?

Isät ja saman tilanteen kokeneet äidit, palaako ne???

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh...exä tuli aikoinaan raskaaaksi ja mie oisin pannu punakarvasta mätästä mielellään vielä enempi....raskaana loppuajasta sain piparia kahdesti ja synnytyksen jälkeen meni melkein vuosi ilman!

Kyllä vitutti

Vierailija
2/2 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti pysty samaistumaan, itse halusin ja sain monta kertaa päivässä kun nainen oli raskaana, onneksi halut oli molemmilla katossa raskausaikana

Raskaana oleva nainen (yleistäen) nyt vaan on kiihottava omaan makuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä