Suomessa ei oikeasti ole mitään tekemistä, ankea ilmapiiri masentaa, ymmärsin että muualla on parempaa!
En meinannut uskoa, olen vuoden aikana käynyt useita kertoja ulkomailla 2 maahan, jutellut ihmisten kanssa ja puhunut ulkosuomalaisten kanssa. Oikein tuli surulliseksi siitä kuinka huonosti asiat on täällä.
Itselläni mennyt täysin usko pois. Suomessa ihmiset jaksavat vain jarruttaa toisinsa ja kaikkea hyvää lytätään. Eniten inhottaa se kuinka kaikki ammatteja lytätään, joka paikassa kiusataan, ei hoideta ihmisiä.
Tämä kansa on nykyään jäästä veistetty!!! Olemme kurjuudessa 5 vuoden kuuluttua jos emme saa tätä negatiivisuutta, viha ja raivoa pois!
Saksalaiset nauravat suomalaisten metro toilailuille.
Olen ulkomaaliasten kanssa tekemisissä ja he kokevat että suomalaisessa työpaikassa ei saa olla iloinen, ei saa hymyillä ei saa pukeutua hienosti.
Täällä kun yrittää parhaansa nii olet heti snobi, jos on asiatuntemusta ja otat työsi vskavasti niin heti aletaan kiusata koska oot nolo.
Suomalaiset ovat maailman LAPSELLISIN, MASENTUNEIN JA EPÄKYPSIN KANSA mikä planeetta kantaa!!
Joo olen nyt vihainen!! Olen vihanen siitä ettei osata maana yhdessä toimia!