Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Runsas läski vai roikkuva nahka?

Vierailija
20.12.2018 |

Ahdistaa, kun on alkamassa suuri laihdutus urakka. Painoa on pudotettava vähintään 20 kg. Mielellään enemmänkin. Ja sitten kai väistämättä nahka jää roikkumaan. Mitä minä sille teen? Ei ikinä ole varaa leikkauttaa poiskaan. Joten kumpi nyt on pahempi asia? Tämä paino vai se nahka? Toisaalta en voi näinkään jatkaa, jos aion vielä nähdä tulevat lapsenlapseni.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahka on paljon parempi kuin ihra.

Vierailija
2/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos laihduttaisit hyvin hitaasti ja hommaisit lihasta tilalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa kroppaasi ja lihaksiasi, niin nahka ei jää roikkumaan. Terveellinen ruoka ja riittävän hidas laihtuminen. 

Vierailija
4/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät varmaan itsekin jo vastauksen aapee. Jos terveydentila vaatii laihdutuksen, se kannattaa tehdä. Tiputa painoa hitaasti, niin iho ehtii olla vähän touhussa mukana.

Vierailija
5/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitaasti homma on tarkoitus tehdäkin. Terveydenhuollon avulla ja ohjauksessa. Mutta onko hitaassa laihtumisessa mahdollista, että sitä roikkuvaa ei jäisi niin paljon?

ap

Vierailija
6/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallittu painonlasku (vuositasolla esimerkiksi 15 kg) ja kunnon salitreeniä.

Vierailija
7/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kilon pudotuksella ei välttämättä jää mikään roikkumaan.

Itse pudotin yli 60 kiloa 4 vuoden aikana ja kyllä nyt on löllönahkaa ympäriinsä, eikä siitä pääse kuin leikkaamalla, treenit ei siihen vaikuta.

Vierailija
8/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitaasti homma on tarkoitus tehdäkin. Terveydenhuollon avulla ja ohjauksessa. Mutta onko hitaassa laihtumisessa mahdollista, että sitä roikkuvaa ei jäisi niin paljon?

ap

Ei jää roikkumaan jos tekee pitkäjänteisesti. Minun veljeni pudotti painoa 53kg 3,5v aikana ja osallistui bodyfitness kisaan.

Vierailija
9/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, jääkö nahka roikkumaan, riippuu ihan ihon elastisuudesta.

Vierailija
10/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä laihdutusnopeudella ole merkitystä. Jos näin olisi, nahkahan muka kutistuisi vielä vuosienkin päästä lisää ja näinhän ei ole. Kudostyypistä ja pudotettavan nahkan määrästä riippuu.

Mulla sama 20 kiloa pudotettavana ja kyllä painajaisena näen silmissäni nämä monta sataa kiloa pudottaneiden nahkaroikot : ( Oksettavia, en osaa sanoa kumpiko pahempi, kilot vai roikkuva nahka.

Vierailija
11/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä laihdutusnopeudella ole merkitystä. Jos näin olisi, nahkahan muka kutistuisi vielä vuosienkin päästä lisää ja näinhän ei ole. Kudostyypistä ja pudotettavan nahkan määrästä riippuu.

Mulla sama 20 kiloa pudotettavana ja kyllä painajaisena näen silmissäni nämä monta sataa kiloa pudottaneiden nahkaroikot : ( Oksettavia, en osaa sanoa kumpiko pahempi, kilot vai roikkuva nahka.

Ihan samoin. Näin ohjelman, jossa naisella oli valtavat lepattavat ihokaistaleet.

ap

Vierailija
12/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttamisessa on terveysetunsa.

Vierailija
13/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsas, roikkuva nahka on öklöttävää

Vierailija
14/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskejä on kiva hässiä

Vierailija
15/15 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laihduttanut aikanaan 20 kg, hyvin vähän jäi ylimääräistä vatsan kohdalle, ei haitannut bikinien käyttöä lainkaan. Läheinen laihdutti 50 kg, mitään ei jäänyt roikkunaan, on tosin nuori aikuinen.

Ja nyt pitäisi laihduttaa 30 kg, kyllä mäkin pelkään roikkuvaa nahkaa, mutta ei näinkään ole hyvä olla. Tsemppiä kaikille, jotka yrittää karistaa kilojaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän