Miten vastaatte treffikutsuus jos kiinnostava mies kysyy?
Välttelevästi: no joo. kai sitä vois
Neutraalisti. Ois ihan kiva
Innostuneesti: Joo ihanaa, lähen!
Muuten, miten?
Kommentit (13)
Olen käyttänyt mm. tätä: "Tottakai pääsen, kiva kun kysyit! Miten sun aikataulut plaa plaa plaa" (= siirtyminen käytännön asioiden sopimiseen)
Riippuu miten kysytään. Pyyntö TREFFEILLE olisi kyllä itselleni aika arveluttava, sen sijaan innostuisin pyynnöstä lähteä seuraksi leffaan, syömään, kahville tms.
Tällaiset asiat ovat meille kilteille miehille täysin vieras maailma, siksi on mukava lukea niistä täältä.
Annan aina pakit kuusi kertaa ennen kuin suostun mihinkään. Tällä karsin jyvät akanoista, mammanpojat tosimiehistä.
T: Naisellinen nainen
Voin mä kaljalle lähtee mutta tehdään nyt heti alkuun selväksi että olen hetero.
M40
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset asiat ovat meille kilteille miehille täysin vieras maailma, siksi on mukava lukea niistä täältä.
Niin myös osalle meista naisista. Kunhan mielenkiinnosta kyselen :)
Kaverin puolestako kyselet? Tottakai vastaan myöntävästi, koska mies on kiinnostava. En lähde epäkiinnostavia miesten kanssa treffeille.
Ooksä ny ihan varma et uskallat lähtee tämmösen lyllerön kanssa?
Kiinnostuneesti "Olisi kivaa!", ehkä lisäten maininnan, että olen itsekin ehtinyt miettiä asiaa. Ja heti perään kysymys "Missä ja milloin?"
Eksä pelkää, että joku tuttu näkee ja nauraa sulle kun näkee sut läskin kanssa?
En sentäs. "Ois ihan kiva" on hyvä vastaus, ei neutraali vaan myönteinen.
Varmaan punastuisin ja panikoisin.
Välttelen ihmistä vuoden ja mökötän, koska ei sitten viittiny kysyä uudestaan seittemää kertaa