Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdoin profiilikuvan facebookkiin ja sain 2 tykkäystä

Vierailija
20.12.2018 |

Tällaista se näyttää olevan kun ruma, keski-ikäinen nainen vaihtaa profiilikuvan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää niistä profiilikuvista, johon on vain vaihdettu jotkut efektit tai muuten vain näyttää täsmälleen samalta kuin edellinenkin kuva. 

Vierailija
22/33 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, että mitähän minä teen kavereina joillakin tuttavan tutuilla? Ei ne edes seuraa julkaisuja. Vois siistiä kaverilistan ja jättää vain läheiset tuttavat ja sukulaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai facebookissa olla itsetuntoa kohottamassa? Siellä on mm. eräällä foorumilla kaikki uutiset koottuna minulle erittäin tärkeästä asiasta. On kätevää katsoa ne nopeasti yhdestä paikasta.

Olen ruma keski - ikäinen enkä edes halua että kuvaani katsotaan. Yhdentekevää. Taidan ottaa kuvani pois jos on noin lapsellista touhua.

Se on todella lapsellista touhua, parempi, että sinäkin sen joskus hoksaat kuin ettet koskaan hoksaisi.

Olen hoksannut jo kauan sitten. Perustin erään sivuston, sinne on liittynyt paljon ihmisiä ja saamme sinne tärkeimmät uutiset nopeasti. Liittyy luononsuojeluasiaan ihan konkreettisesti.

En ole siellä itseäni esittelemässä.

Vierailija
24/33 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kaverin kuvasta jos siitä kaverista muuten tykkään, vaikka olis huono kuva. 

Vierailija
25/33 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan profiilikuvan vaihdettuani n. 50 tykkäystä ja muutaman sydämen.

Olet varmaan kaunis nainen.

Itseasiassa keski-ikäinen, tavallinen nainen. Yleensä tykkääjät ovat niitä joiden kanssa lähes päivittäin tekemisissä. Kai ne tykkää minun luonteestani tai jotain.

Vierailija
26/33 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Sulla on hyvä itsetunto, et tarvi koko facebookia.

Huomaa ettei keski-ikäiset ymmärrä FBst tai somesta tuon taivallista. Itseäni kiinnosti joskus teininä monta tykkäystä tulee. FB on erittäin hyvä paikka löytää tapahtumia tai keskustella suljetuissa yhteisöissä ihmisten kanssa sinua kiinnostavista asioista (kirjoista, elokuvista, tauluista) mistä ikinä pidätkään löydät sosiaalisesta mediasta samoja kiinnostuksen kohteita omaavia henkilöitä ja vielä ympäri maailmaa. Se että IS ja IL uutisoi Sara Siepin perseenreiästä ei tarkoita, että koko some on tätä. Toki Sara ja perseenreiän katselijatkin löytävät toisensa tätä kautta. Kuten sanottu erittäin hyvä väylä löytää tapahtumia ja keskustelua sinua kiinnostavista asioista. Paljon parempi, kuin esim. AV.

Vierailija
27/33 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääminen on nykyajan sosiaalisuutta.

Työyhteisöissä, varsinkin naisten aloilla, näkee jos on jotakin skismaa kulisseissa ja siksi jonkun kuvista ei kukaan tykkää...

Vierailija
28/33 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua niitä jotka edelleen päivittää sitä facebookkia tauotta. Se on kuitenkin jo yli kymmenen vuotta ollut olemassa.

Vierailija
29/33 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ei enää aktiivisesti käytä facebookia. Itse olen siellä vaan kirppisryhmien vuoksi. Instassa jaan kuvia ja tykkäilen kavereiden kuvista myös.

Vierailija
30/33 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt, miksei profiilikuvaa pysty vaihtamaan Facebookissa ihan itsekseen ilman mitään tykkäyskikkailuja.

Vierailija
31/33 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaista se näyttää olevan kun ruma, keski-ikäinen nainen vaihtaa profiilikuvan.

Tuollaista se on, jos ei ole kavereita.

Tykkäys on yksinkertaisesti kuittaus: huomasin että vaihdoit kuvan, rasti ruutuun.

Ihan sama, miltä sun lärvi näyttää.

Luuletko, että ventovieraat peukuttaa profiilikuvia nätin naaman perusteella.

Mä muuten poistan puolen vuoden välein kontaktit, joiden kanssa ei ole mitään kontaktia ja jotka ei reagoi koskaan julkaisuihini.

Vierailija
32/33 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on totaalisen yhdentekevää tykkääkö joku linkeistäni vai eikö. Omasta elämästäni en kerro mitään. Mitä vähemmän kavereita, sen parempi. Mulla oli aluksi n. 10 tuttua en halunnut enempää. Sitten oli ihmisiä jotka pyysivät kavereiksi. En haluaisi heitä piiriini. Minulla on vain yksi foorumi, jonka takia olen siellä. Oikeastaan vähän pakko olla siellä nyt. Inhoan syvästi nykyään jutella puhelimessa, että facebookissa. Elämä on muuttunut ihan sairaaksi.

Olen samaa mieltä kanssasi, mutta mitä tarkoitat lopulla? Miksi puhelimessa puhuminenkin on inhottavaa nykyään?

Vierailija
33/33 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi eivät tykkää sinusta.

Nyt sen tiedät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän