Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puenko teidän mielestä vauvan väärin ulos?

Vierailija
20.12.2018 |

Vauvallani on ulkona pikkupakkasella (esim. nyt -4 astetta) vain sisävaatteet eli body ja sukkahousut ja sitten se äitiyspakkauksen haalari (joka ei kovin lämmin ole). Melkein aina vauvu kuitenkin herää hikeen kesken unien. Puenko väärin? Miten vähän uskaltaa laittaa pakkasilla vaatetta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pue, samoissa vaatteissa meilläkin. Jos vauvalla on hiki, niin ei ole kylmissään. Onko teillä makuupussi vai mistähän hikoilu johtuu? Makuupussia itse pidän melko auki,niin että suojalasit sivuilta tuulta.

Itse puen villahaalarin alle kun on lähemmäs -10 astetta tai jos ollaan pihalla niin ettei ole vaunuissa..

Vierailija
2/4 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et pue, samoissa vaatteissa meilläkin. Jos vauvalla on hiki, niin ei ole kylmissään. Onko teillä makuupussi vai mistähän hikoilu johtuu? Makuupussia itse pidän melko auki,niin että suojalasit sivuilta tuulta.

Itse puen villahaalarin alle kun on lähemmäs -10 astetta tai jos ollaan pihalla niin ettei ole vaunuissa..

Ei ole vaunuissa makuupussia vaan vauva tosiaan on vain siinä haalarissa ilman mitään villakerroksia. Edes sukkia en pue. Ja vaunukopam peite sitten siinä vauvan alavartalon päällä tietysti. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kiinnosta, vaikka alasti laittaisit lapsesi pakkaseen.

Vierailija
4/4 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että herää hikeen? Kyllä nukkumista varten pitäisi olla haalarit alla villapuku. Villa on hengittävää materiaalia.