Mä en ymmärrä, kun Taiveaho sanoo, ettei jaksanut nousta autosta viemään eropapereita
Koska ero oli niin raskas pettymys.
Oma kokemukseni on ollut, raskaasta pettymyksestä huolimatta, että se draivi viedä eropaperit oli niin voimakas, koska sisäisesti tiesin, ettei ole muuta mahdollisuutta. Ilman sitä aisäistä ääntä en olisi eronnut.
Miksi sitten ihmiset eroavat, jos se on niin vastentahtoista?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli sellainen fiilis, mutta jollain toisella on toisenlainen. Me ei olla samanlaisia, tiedät kai?
Tiedän, mutta ei tieto takaa ymmärtämistä.
Kuinka sä noin muuten pärjäät elämässä?
Ymmärrätkö ihmisiä, jotka pistävät kinkun ja juuston eri tavalla leivän päälle kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä. Minä en istu autossa tekemättä mitään, jos pitää jotain tehdä. Minä toimin silloin. Ja siksi pärjään oikein hyvin.
Jos istun autossa ja murehdin, niin tiedän, että ei ole vielä aika toimia. Olen ”turhia” eroja vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö ihmisiä, jotka pistävät kinkun ja juuston eri tavalla leivän päälle kuin sinä.
Ymmärrän. Mutta tuossa asiassa ei ole kyse niin merkityksellisestä asiasta kuin avioerosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä. Minä en istu autossa tekemättä mitään, jos pitää jotain tehdä. Minä toimin silloin. Ja siksi pärjään oikein hyvin.
Jos istun autossa ja murehdin, niin tiedän, että ei ole vielä aika toimia. Olen ”turhia” eroja vastaan.
Ihanaa: että täydellisiä ihmisiä on vieläkin.
Koetahan pärjäillä!
Sulla oli sellainen fiilis, mutta jollain toisella on toisenlainen. Me ei olla samanlaisia, tiedät kai?