Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten kummien joululahjat..

Vierailija
19.12.2018 |

Kaikki tästä. Annatteko? Onko lahja "lapselta" vai kiitos kummiudesta sulta/teiltä vanhemmilta? Millainen hintahaarukka teillä näihin on? Vaikuttaako lahjaan tai sen arvoon esim se kuinka paljon kummi on tekemisissä lapsen kanssa? Mitä ootte esim tänävuonna ostaneet/tehneet/hankkineet lastenne kummeille?

Itse voin kertoa että oon muistanut aina kummeja jotenkin. Lahjat on multa. Samoin saan oman kummilapseni vanhemmilta aina jotain joululahjaksi. Nämäkin lahjat on selkeesti vanhemmilta eikä lapselta. Yleensä antamani lahjat on olleet n.10-15€ arvoisia ja usein sisältäneet vaikka itse tehdyt villasukat. Myös suklaa, viinit, jne on ollut paljon käytössä. Tänä vuonna pohdin kovasti lahjoja kahden kummin kohdalla, enkä millään keksi mitä antaisin. Nyt kävin miettimään että hittoako mä tähän käytän aikaa ja vaivaa kun kyseiset kummitkaan eivät ole sieltä aktiivisimmasta päästä. Käyvät synttäreillä ja ennen joulua tuomassa lahjan. Näiden lisäksi tapaavat lasta ehkä kerran vuodessa eivätkä koskaan soita. Tavatessaan puhuvat kyllä että harmittaa kun ei ehdi koskaan näkemään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista pelleilyä

Vierailija
2/4 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita mielipiteitä? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisarukset on kummankin lapsen kummeja joten heille ostan lahjat jotka ovat minulta. Sitten lopuille kummeille en hanki mitään. Yhden kummin lapselle ostan kun tämä lapsi on minun serkku.

Vierailija
4/4 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop