Mistä saa hyasintteja?
Kommentit (16)
En uskalla mennä kukkakauppaan kun siellä tarvii puhua jne. Saako jostain Tokmannista tai Prismasta?
K-kaupassa on kolmen hyasintin ruukkuja.
Kyllä saa Prismasta. Löytyy myös laaja valikoima muita joulukukkia ja kukkia muutenkin. Myös kukkakimppuja. Ainakin näin on meidän Prismassa.
Missä kohtaa Prismaa niitä hyasintteja myydään? Aulassa vai marketin sisällä jossain puutarhaosastolla? Täytyykö täyttää jotain lippusia ja lappusia tai small talkata puutarhurin tai eläkeläismummojen kanssa saadakseen hyasintin vai voiko vain laittaa ostoskärryyn ja poistua kassalle? Onko niitä vain tiettyihin kellonaikoihin saatavilla vai onko iltamyöhään tai aamuvarhaisellakin?
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa Prismaa niitä hyasintteja myydään? Aulassa vai marketin sisällä jossain puutarhaosastolla? Täytyykö täyttää jotain lippusia ja lappusia tai small talkata puutarhurin tai eläkeläismummojen kanssa saadakseen hyasintin vai voiko vain laittaa ostoskärryyn ja poistua kassalle? Onko niitä vain tiettyihin kellonaikoihin saatavilla vai onko iltamyöhään tai aamuvarhaisellakin?
Onko sulla sosiaalisten tilanteiden pelko? Ajattelin, kun et halua joutua puhumaan. Mutta juu, voit vaan laittaa hyasintin ostoskoriin ja mennä normaalisti kassalle maksamaan ihan kuten ruokaostoksienkin kanssa. Niitä on saatavilla ihan aukioloaikojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeudet eivät edes lopu tuohon! Mieti kaikkea sitä, mitä joudut käymään läpi saadaksesi hyasintin elossa kotiin asti! Puhumattakaan siitä, että se pitää saada vielä kukkimaankin tai muuten kotisi ei täyty jouluisesta hyasintintuoksusta.
Täällä Prismassa kukat löytyvät marketin sisältä puutarhaosastolla, joka on lähellä sisäänkäyntiä ja kassoja. Lehtihyllyn takana. Mitään sosiaalista kanssakäymistä ei vaadita eikä täytetä lippusia. Otat kukan laarista ja lähdet kassalle. Halutessasi voit ottaa kukalle pussin ja jos olet oikein rohkealla päällä, voit käydä paketoimassa sen. Käypä kokeilemassa heti tänään. Tule sitten kertomaan, miten kävi.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne on aina jokaisessa kaupassa lähellä kassoja ja saa nakata ostoskoriin ihan miten haluaa, ne on kuitenkin sesonkitavaraa joten ne pitää olla ihmisten helposti saatavilla eikä missään piilossa nurkassa.
Jouluni menee pilalle jos en saa tietää saiko aloittaja hankittua hyasintin kotiinsa.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mitä lippusia ja lappusia joulukukan ostoon voisi joutua täyttämään? Joutuuko ap usein täyttämään lippusia ostaessaan jotain? Ainoa, missä minä joudun jotain täyttelemään on, jos ostan puhelinliittymää.
Tänä vuonna tais loppua multa hyasinttien osto! Olin eilen Halpa-Hallissam ja istuin hetken hyasinttirullakon vieressä. Otti niin nenään se haju, että tajusin mun ja hyasinttien yhteisen ajan olevan ohi :( Pitää sitten vissiin hankkia vain joulutähtiä.
Paikkoja, missä itse olen viime päivinä nähnyt Helsingin keskustassa:
- kaikki kukkakaupat
- s market
- lidl
- tokmanni
- plantagen
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna tais loppua multa hyasinttien osto! Olin eilen Halpa-Hallissam ja istuin hetken hyasinttirullakon vieressä. Otti niin nenään se haju, että tajusin mun ja hyasinttien yhteisen ajan olevan ohi :( Pitää sitten vissiin hankkia vain joulutähtiä.
Ai kauheeta! Mulle taas hyasintin tuoksu on se ainut oikea joulun tuoksu, edes piparin tai ruokien tuoksu ei voi sitä korvata! *__*
Vierailija kirjoitti:
Joka paikasta.
Ei saa! Kävin vaihdattamassa eilen autoon renkaat, ei siellä ollut mitään kukkia myytävänä.
Etkö ole missään ruokakaupassa käydessäsi nähnyt niitä?