Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minuutti muna

Vierailija
19.12.2018 |

Kertokaahan miten pidentää seksiä ku tahtoo kuti olla herkässä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri ennen s-syksyä tartutaan siittimen päähän ja painetaan peukalolla päättäväisesti kunnes tunne menee ohi

jatketaan panemista ja juuri kun alkaa olla tunne siitä että mälliä voisi vatkata mihin tahansa painetaan taas peukalolla ja etusormella

tätä jatketaan esim joka ilta, sitten p erjantaina voidaan mälli ruiskasta siinä ohimennen torpan nurkkaan

Vierailija
2/4 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä jännä ohje, kun on lähes kaikissa lehdissä ja jokaisen terskapeutin suusta lähes samassa muodossa kirjoitettu. Ja ei kyllä toimi. Ainoastaan pelotteena, mikäli painaa niin helvetin lujaa, että pelkää menevän poikki. Siinä kohtaa, kun alkaa kutittaa, on enää turha juuri painella.

Eniten ihmetyttää, että aina on tuo sama ohje. Tuskin ovat itse tai edes koeryhmissä ohjeistusta kokeilleet.

Itse ehdottaisin ensin tunnelman nopeaa laskemista. Tosin ei sekään välttämättä enää tulohetkellä auta. Mutta saattaa auttaa siihen, että pääseminen tuohon h-hetkeen kestää tavallista kauemmin.

Toisena ehdotuksena armoton tumputtaminen ennen toimintaa. Ei sekään mitään lopulta estä, mutta h-hetkeen pääseminen kestää kauemmin. Ja tähän kun yhdistät vielä "huonon fiiliksen", niin saattaa kuti hidastua.

Ja vaimohan nyt on lopettanut kanssakäymiset jo kauan sitten. Sanoo, ettei halua.

Ja sitten jos joskus harvoin, kun haluaa, on paineita itselläkin.

Kolmatta ehdotusta minulla ei edes ole. Mielestäni minuutti on aika pitkä aika.

(no halusi se vaimokin lopulta mutta se onkin jo toinen juttu se ja ihan toinen kaveri kuin minä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankealta kuulostaa, että latistaisi tunnelman ajattelemaalla jotain ikävää. Itse haluaisin mieluummin, että mies saa kun siltä tuntuu, kestipä siinä minuutin tai tunnin. Nauttisi täysillä vain. Sehän on kuumaa jos ei pysty pidättelemään!

Vierailija
4/4 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n50+ kirjoitti:

Ankealta kuulostaa, että latistaisi tunnelman ajattelemaalla jotain ikävää. Itse haluaisin mieluummin, että mies saa kun siltä tuntuu, kestipä siinä minuutin tai tunnin. Nauttisi täysillä vain. Sehän on kuumaa jos ei pysty pidättelemään!

Ei ole. Se on kuumaa ehkä ekalla kerralla. Lopulta se johtaa siihen ettei itse edes halua enää. Exän kanssa kestin sitä 10 vuotta (ongelma ilmaantui toisena yhdessäolovuotena yllättäen). Apua hän ei suostunut hakemaan. Se on oikeasti täysin p*rseestä kun et uskalla edes kankkuas liikuttaa, ettei toinen tule ekalla työnnöllä. Sit 30-60 sek hidasta ja äärimmäisen varovaa yhdyntää, josta itse en kyllä saanut irti yhtään mitään. Mitään erilaisia asentoja ei voinut edes ajatella, kun toinen tuli jo pelkästä ajatuksesta.

Ja joo, naisen voi tyydyttää muillakin tavoin ja niin tehtiin. Mutta ei se ainakaan minulle riitä vuodesta toiseen.