Miksi kiinteistöhuolto ei HIEKOITA?
Miksi ei hiekkaa näy? Vähän kolaillaan mutta ei hiekoteta. Mä kaaduin kun oli niin liukasta ja vaatteet meni pilalle. Siinä oli kiva mennä tärkeään palaveriin.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Miksi menit kaatumaan. Ole varovaisempi jatkossa.
Ei mun vika. Miksi ei hiekoiteta?
Ap
No oliskohan älykkäämpää kysäistä siltä kiinteistöhuoltofirmalta kuin vauvapalstalta?
Oli ihana tulla töistä kotiin, kun oli autopaikka aurattu. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
No oliskohan älykkäämpää kysäistä siltä kiinteistöhuoltofirmalta kuin vauvapalstalta?
Ei ole mun tehtävä, en vastaa siitä.
Ap
Odottavat että av-mammojen pöksyistä ensin ropisee sitä hiekkaa. Mitä enemmän ärsyynnyt, sitä nopeammin hiekoitus alkaa. Kalliimmilla alueilla hiekkaa kertyy herkemmin haaroihin ja pienistäkin syistä, siksi ne yleensä hiekoitetaan ensin koska yksinkertaisesti on sitä, millä hiekottaa.
Joten nyt tuohtumaan urakalla mammat! Kerätään yhteisvoimin hiekkaa niin maan perkeleesti haaroihin ja lopulta pudotetaan tuotoksemme niin pääsevät hiekanlevittäjät hommiin!
Hiekka alkaa loppua koko maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vain niin, toisin sanoet vastaat tuskin itsestäsikään.
Ap:n aivoissa on hiekkaa, ei oikein ajatus kulje.
Nauravat partaansa kun mammat konttaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVain niin, toisin sanoet vastaat tuskin itsestäsikään.
Meillä on firmassa yhteyshenkilö kiintesitöhuoltoon päin, k ä s i t ä t k ö
Ap
Vierailija kirjoitti:
Odottavat että av-mammojen pöksyistä ensin ropisee sitä hiekkaa. Mitä enemmän ärsyynnyt, sitä nopeammin hiekoitus alkaa. Kalliimmilla alueilla hiekkaa kertyy herkemmin haaroihin ja pienistäkin syistä, siksi ne yleensä hiekoitetaan ensin koska yksinkertaisesti on sitä, millä hiekottaa.
Joten nyt tuohtumaan urakalla mammat! Kerätään yhteisvoimin hiekkaa niin maan perkeleesti haaroihin ja lopulta pudotetaan tuotoksemme niin pääsevät hiekanlevittäjät hommiin!
Osallistun! Me too!
Vierailija kirjoitti:
Hiekka loppuu? Kivestä sitä tehdään ja kiveä on tää planeetta. Eli sun logiikalla ollaan kohta jossain laavassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVain niin, toisin sanoet vastaat tuskin itsestäsikään.
Meillä on firmassa yhteyshenkilö kiintesitöhuoltoon päin, k ä s i t ä t k ö
Ap
No miräs jos kysyisit sitten siltä yhteyshenkilöltä, että voisiko kysellä kiinteistöhuollosta, ettei sinun tartte kysellä vauvapalstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiekka loppuu? Kivestä sitä tehdään ja kiveä on tää planeetta. Eli sun logiikalla ollaan kohta jossain laavassa.
Hiekkaa ei tarvitse tehdä kivestä, soraa kyllä.
Kelinmukaiset kengät jalkaan. Ei autoillakaan ajeta kesärenkailla nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kelinmukaiset kengät jalkaan. Ei autoillakaan ajeta kesärenkailla nyt.
Mitä niillä kengillä on väliä? Hiekoitus on pidettävä kunnossa niin ihan sama mikä kenkä.
Ap
Joskus toivoisi, että kiinteistöhuollot ennakoisivat mahdollisia ongelmia, mutta tekevät usein (esim meillä Kiinteistöhuolto Mak) jälkikäteen hiekoitusta ja tiedotus on huonoa. Ainakaan tätä huoltopalvelua en suosittele kenellekään!
Miksi menit kaatumaan. Ole varovaisempi jatkossa.