Lapsettomat vs. Lapselliset
Tehdääs ketju mitkä ärsyttää lapsettomissa kavereissa. Siis itselläni 2lasta. Vähän pilke silmäkulmassa sitten tää ketju ;).
Yksi kaverini valittaa aina että ei ennätä kotona siivoamaan kun töiden jälkeen tulee kotiin ja on niin väsynyt. Itse töiden jälkeen siivoan, teen ruuan ja hoidan lapset. Olen yh.
Sama kaveri myös ei ymmärrä että jos minulla on kuukaudessa 2vapaa päivää kun lapset on isällään niin en välttämättä haluaisi silloin mennä hänen luo siivoamaan ja tekemään ruokaa sekä jäämään yökylään. Kun sanon etten jaksa ja haluaisin olla kotona rauhassa, hän suuttuu. Hän ei ymmärrä millään että on eri asia olla kotona lasten kanssa ja tehdä niiden kanssa kaikkea kuin olla kotona yksin, rauhassa, on siistiä,hiljaista, voi lepäillä, syödä mitä haluaa, juoda lasin viiniä tai vaikka kuusi... Ja rentoutua vaan.
Olisi lisääkin vaikka mitä, mutta kertokaas tekin :D
Kommentit (3)
Lapsellisissa ärsyttää se, että mitään ei voi enää tehdä spontaanisti vaan kaikki pitää sopia puoli vuotta etukäteen. Semmoiset ennen arkipäiväiset jutut ovat muuttuneet luksukseksi
Ainiin, toiset lapsellisetkin osaa!
Yhdellä kaverillani on myös kaksi lasta ja kun minulla on vapaa ilta, hän soittaa aina voisinko tulla vahtimaan hänen lapsiaan päiväksi ja illaksi jotta hän pääsisi miehensä kanssa viettämään kahden keskeistä aikaa. :'D Ehkä joskus, mutta ei aina, eikä edes usein.
Ap