Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs KUMMIT tänä vuonna saavat?

Vierailija
18.12.2018 |

Lahjaksi taaperoltanne ja teiltä?

Vastalahjaksi lahjakoneena olemisesta?

Hommatkaa vaikka lahjakortti hyvään ravintolaan, Marimekon tuotteita, viikonloppuloma, lahjakortti Spahan, laadukkaita design-tuotteita (kai tiedät mitä keräävät)

Tässä vain vinkkinä teille jotka otatte vastaan lahjoja itsellenne ja lapsillenne mutta ette koskaan itse anna mitään.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 1-vuotiaan kanssa hoitovapaalla ja rahasta on tiukkaa kun tuo kotihoidontuki ei kovin suuri ole. Joten ap noista sun ehdottamista lahjoistasi saa vain itsekkin haaveilla.

Lapsen kummitäti asuu kaukana, mutta on tullut tapaamaan kummipoikaansa muutaman kerran, mekin olemme käyneet hänen luonaan kaksi kertaa. Hän ostelee lahjoja ja lähettää kortteja ym lapsellemme useasti. Hän on ihana, haluaa olla poikamme elämässä ja välittää hänestä aidosti. Siksi minua harmittaa, että ei ole varaa ihmeelliseen lahjaan,koska hän sen ansaitsisi. Annan hyvin vaatimattoman lahjan, joka sisältää itse tehtyä näkkäriä, itse tehtyjä suklaakeksejä ja hänen lempiviiniään.

Vierailija
22/36 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko syksyn vääntänyt (osa itsetehtyjä) lahjoja kummilapsilleni, ja yhteensä lähetin reilun tusinan verran paketteja, heitä siis kaksi. Kukaan ei ole vaatinut mitään, ja itselleni en odota mitään lahjoja. Enkä edes tarvi. Kunhan ovat tarpeeksi isoja tekemään itse jotain, niin askartelut ja käsityöt ovat tervetulleita kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kummilapseni on jo aikuinen, ja muistaminen on sillä perinteisellä lahjarintamalla jäänyt. Koskaan ei tullut kiitosta lahjoista, kouluvuosien aikana tuli tasan yksi koulukuva, vaikka tämä kävi 12 vuotta kouluja. Lopetin lahjomisen, kun tämä valmistui ensimmäiseen ammattiinsa. Vastavuoroisuutta olen odottanut kummisuhteen olevan, että kummitytär pitäisi näin aikuisena minuun päin yhteyttä, mutta ei mitään.

Vierailija
24/36 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan joulukukat lasteni kummeille ja käydään yhdessä viemässä.

Vierailija
25/36 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommatkaa vaikka lahjakortti hyvään ravintolaan, Marimekon tuotteita, viikonloppuloma, lahjakortti Spahan, laadukkaita design-tuotteita (kai tiedät mitä keräävät)

Tässä vain vinkkinä teille jotka otatte vastaan lahjoja itsellenne ja lapsillenne mutta ette koskaan itse anna mitään.

jäätävän kokoinen taulu lapsesta, valokuvamuki lapsesta....

no ei liput yhteen tapahtumaan

Vierailija
26/36 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ryhdy kummiksi, jos olet noin ahne. Se on ihan vapaaehtoista.

T: kummi

Ahneus on kylläkin toisella puolella jos kummia kohdellaan lahja-automaattina.

Vierailija
27/36 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani ei ole kummia. Omalle kummilleni vien kynttilän haudalle vastalahjana 18 vuoden yöpaidoista.

Vierailija
28/36 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kummit saavat omille lapsilleen lahjat, vaikka emme ole yhdenkään niiden lapsen kummeja, lisäksi konvehteja ja kummilapsen tekemän kortin.

Toiset kummit saivat kummilapsen tekemän kortin ja hillopakkauksen juustoille. Myös heidän lapsensa sai meiltä lahjan, on myös meidän kummilapsi.

Vierailija
29/36 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän joulumielen.

Yleensä kuitenkin saan lahjan takaisin.

Vierailija
30/36 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset saa kummeilta lahjan joka joulu, kiitos siitä. Jos kysyyvät neuvoa lahjan hankintaan, yritän keksiä jonkun kohtuuhintaisen (20 e).

Tänä vuonna lapsen kummi sai lapsen, ostettiin sille lahja ja toki kummikin saa. Tänä vuonna päädyttiin ihan syötäviin lahjoihin, tyyliin punaviiniä ja laadukasta suklaata.

Lapset lähettää kummeille kortit joka vuosi.

Aloittajalla on kyllä hulppeat lahjatoiveet. En ymmärrä miksi minä maksaisin enemmän kummin lahjasta minkä hän käyttää lapsen lahjaan. Lahjan ostaminen on toki aina vapaaehtoista. Haluan tietysti muistaa lasteni kummeja mutta budjetti on varsin kohtuullinen.

Vierailija
31/36 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mammat tämä jo hoidettu?

Vai onko kummit matkalla joulun viettoon, ilman mitään lahjoja?

Vierailija
32/36 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämä meni!

Mitä hommasitte kummeille?

Vierailija
33/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta... Luin tätä ketjua naureskellen ennen joulua ja ajattelin että me nyt ainakin ollaan fiksummasta suvusta. Ei muuten oltu.

Meiltä pyydettiin just tuota Hackmania eikä saatu mitään. Ei edes kahvipakettia/ kynttilää/ kummilapsen piirustuksesta tai kiitoksesta puhumattakaan...

Paketit vietiin jouluna, itse ei saatu mitään. Samoin ei hyvän uuden vuoden tai vuodenvaihteen toivotusta saatu. Oikeasti pistää mietityttämään, miten tälläisiin ihmisiin tai huonoon käytökseen tulisi ja tulee reagoida? 🤔

Itse ajateltiin että ystävyys EI VOI olla yksipuolista ja ajattelimme ignoorata nämä ihmiset ja vaikka olisi kummilapsi, emme vie jatkossa mitään. Tekstiviesti meiltä saa riittää että oikein hyvää joulua X:lle! Tai sitten paketti jossa on alle 10E juttu. Että oikein huomaavat miten epäkohteliaita ovat.

Vierailija
34/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole odottanut neljältä kummilapselta koskaan joululahjoja,

mutta voisivat KIITTÄÄ saamistaan joulu ym. lahjoista.

Onnekai nuorinkin kummilapsi aikuistuu, pistän lahjahanat kiinni.

Edes tekstari!885

Vierailija
35/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää käytöstä. Eivät varmaan ole kovin kouluttautuneita?

Vierailija
36/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania sukulaisia teillä,..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi