Mies lähettää lisää viestejä, jos en vastaa heti
En vastaa esim. 2 minuuttiin miehen viestiin, hän laittaa uuden (yleensä vain jonkun emojin). Ilmeisesti yllyttää sillä vastaamaan nopeammin. Tämä on jatkuvaa ja välillä innostuu laittamaan 5-10 viestiä, jos en heti ole vastaamassa. Sellaisia "Ainoooo, mitä oikeen hommaat?" tai vaihtoehtoisesti alkaa pitämään monologia omista päivän askareistaan. Joskus on monta pitkää viestiä luettavana.
Todella ärsyttävää mielestäni, koska en jaksa vastata kenellekään 24/7. Mies ei kuitenkaan jaksa paria minuuttia odottaa. Onko tämä yleistä/normaalia?
Kommentit (36)
En tykkäisi tuollaisesta pommittamisesta. Oletko sanonut siitä?
Vierailija kirjoitti:
En tykkäisi tuollaisesta pommittamisesta. Oletko sanonut siitä?
Olen, jopa napakasti. Pahoittelee ja sanoo rajoittavansa mutta ei muutu :D ap
Varoitusmerkki epäterveestä suhteesta.
Voi kauhea, mä olen tuollainen ihastuessani. Onneksi nyt on ollut jo pidempi parisuhde takana eikä enää ole tuollaista, mutta ihan alkuvaiheessa aina on vaan tehnyt mieli olla kokoajan yhteydessä. En todella osaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa, ja joidenkin mielestä varmaan rasittavaa.
Klassinen narsisti. Ei voi yhtään odottaa vaan kaikki pitää olla juuri kun sille sopii. Jos sanot saattaa lopettaa viestittelyn kuin seinään. Esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Kohta kiemurtelet hullun koukussa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kauhea, mä olen tuollainen ihastuessani. Onneksi nyt on ollut jo pidempi parisuhde takana eikä enää ole tuollaista, mutta ihan alkuvaiheessa aina on vaan tehnyt mieli olla kokoajan yhteydessä. En todella osaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa, ja joidenkin mielestä varmaan rasittavaa.
Ymmärrän ihastuneelta tällaista käytöstä, alkuvaiheessa etenkin. En vain tiedä kuinka kauan tuollaista on järkevää jaksaa jos pitkittyy. Useamman kuukauden ollut tällaista. Ap
Kerro, että jatkuva piippaus häiritsee ja on stressaavaa. Tyyppi kuuluu jompaan kumpaan kahdesta kategoriasta:
1. Ihan tavallinen kunnollinen ihminen jolla lähtee mopo käsistä kun ihastuu, toivottavasti ymmärtää kun selitetään. Kerro että haluat vain keskittyä rauhassa tekemään kulloinkin kesken olevan jutun loppuun - mikä ei tietenkään tarkoita että et välitä hänestä ja vastaat tottakai heti kun ehdit. Hänkin varmaan haluaa, että vastaukseen on keskitytty eikä vaan heitetä jotain ":D" kaikkeen mitä hän sanoo.
2. Takertuja/stalkkeri tai sairaalloisen mustasukkainen, ja tuommoinen vähän höpsähtänyt yli-innokkuus on vasta alkua. Myöhemmin muuttuu aggressiiviseksi ja mustasukkaisuus paljastuu. Jos tämmöiselle myöntyy ja alkaa vastailemaan samalla sekunnilla, hän odottaa sitä myöhemmin automaattisesti ja jos et joskus vastaakaan (olet vaikka suihkussa) hän epäilee heti pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro, että jatkuva piippaus häiritsee ja on stressaavaa. Tyyppi kuuluu jompaan kumpaan kahdesta kategoriasta:
1. Ihan tavallinen kunnollinen ihminen jolla lähtee mopo käsistä kun ihastuu, toivottavasti ymmärtää kun selitetään. Kerro että haluat vain keskittyä rauhassa tekemään kulloinkin kesken olevan jutun loppuun - mikä ei tietenkään tarkoita että et välitä hänestä ja vastaat tottakai heti kun ehdit. Hänkin varmaan haluaa, että vastaukseen on keskitytty eikä vaan heitetä jotain ":D" kaikkeen mitä hän sanoo.
2. Takertuja/stalkkeri tai sairaalloisen mustasukkainen, ja tuommoinen vähän höpsähtänyt yli-innokkuus on vasta alkua. Myöhemmin muuttuu aggressiiviseksi ja mustasukkaisuus paljastuu. Jos tämmöiselle myöntyy ja alkaa vastailemaan samalla sekunnilla, hän odottaa sitä myöhemmin automaattisesti ja jos et joskus vastaakaan (olet vaikka suihkussa) hän epäilee heti pettämistä.
Kyseessä mielestäni 1. Ongelman ydin on siinä, että hänen muut viestinsä ovat usein ns. turhia tai hän kertoo sata asiaa kerralla. Esimerkki keksitty päästä:
"Oon vieläkin niin iloinen, että se juttu tuli postissa"
":)"
"Mistähän lahjasta Silja tykkäis? Ajoissa taas liikkeellä tän suhteen..."
"Sataa räntää :( Sataako siellä?"
"Onneks kohta kotona, aion pelata"
":D"
Siis odottaako vastauksia vai kertooko jotain, jotta voit lukea rauhassa kunhan ehdit.
Tuleva stalkkeri/kontrolloida tai itseään kovin tärkeänä pitävä hlö. Pistä karanteeniin.
Vierailija kirjoitti:
Tuleva stalkkeri/kontrolloija tai itseään kovin tärkeänä pitävä hlö. Pistä karanteeniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ihastuneelta tällaista käytöstä, alkuvaiheessa etenkin. En vain tiedä kuinka kauan tuollaista on järkevää jaksaa jos pitkittyy. Useamman kuukauden ollut tällaista. Ap
Ei se sitte enää ole normaalia pommittaa sua tolleen.
Vierailija kirjoitti:
Siis odottaako vastauksia vai kertooko jotain, jotta voit lukea rauhassa kunhan ehdit.
Jos en vastaa vaikka 5 minuuttiin kun hoidan jotain asioita, saattaa olla useampi ylimääräinen viesti tullut, joskus tosi sisällöttömiä sellaisia eli juurikin emojiraiskausta. Ap
Lue ketju Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivoitukset
Ja googlaa love bombing
Vierailija kirjoitti:
Lue ketju Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivoitukset
Ja googlaa love bombing
Olen lukenut tuon ketjun, aivan sairaita juttuja osa. En uskoisi tämän miehen alentuvan ihan moiseen. Tuo love bombing käy järkeen... ap
Sillä on ikävä :D
En itsekään pidä. Rasittavaa olla koko ajan puhelin kädessä. Mielummin soitto illalla ja rauhassa juttelua.
Illalla ei saa häiritä mutta koko päivän tollasta pommitusta.Näin se meni.
Tunsin joskus samanlaisen tyypin. Todella rasittavaa. Viesteihin ois pitäny vastata heti sillä sekunnilla, raportoi kaikki tekemisensä, ajatukset ja mielenliikkeet.. Myöhemmin käytös muuttui kontrolloivaksi ja aina kaikessa oli kyse hänestä. Siinä vaiheessa sanoin että mulle riittää ja lopetin suhteen.
Jätäppä se sika, karannut sikalasta helmoihisi!