Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ei kalastajan vaimon kalastaja viettää lasten kanssa joulua Thaimaassa ja on nyt joutunut siellä sairaalaan

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurkkutulehduksen takia kurkkuleikkaukseen? Huh mikä operaatio tollanen oikein on?

Olisiko ollut paise kurkussa.

Olisikohan nyt kuitenkin ihan vaan tukehtunut vitutukseen, kun ex-muija levittelee kaikki asiat koko kansan kuultavaksi.

Ihan itse on kertonut särkyneestä sydämestään instassaan useampaan otteeseen. Ja hyvähän se on, on saanut neuvoja ja apua sitä kautta. Hyvinhän tuntuu vetoavan ainakin suomalaisiin naisiin. En ihan jaksa uskoa, että on niin pikkumainen, että vituttaisi enemmän se, että asioista puhutaan, kuin itse se asia.

Vierailija
22/29 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurkkutulehduksen takia kurkkuleikkaukseen? Huh mikä operaatio tollanen oikein on?

Olisikohan nyt kuitenkin ihan vaan tukehtunut vitutukseen, kun ex-muija levittelee kaikki asiat koko kansan kuultavaksi.

Tulehdus, ei tukehdus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, ketä tuo liikuttaa?

Vierailija
24/29 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, ketä tuo liikuttaa?

Hänellä tuntuu olevan täällä joku fanikerho, ei varmaan laajemmalti tosiaan kiinnosta tuo ex-mies.

Vierailija
25/29 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse on kertonut särkyneestä sydämestään instassaan useampaan otteeseen. Ja hyvähän se on, on saanut neuvoja ja apua sitä kautta. Hyvinhän tuntuu vetoavan ainakin suomalaisiin naisiin. En ihan jaksa uskoa, että on niin pikkumainen, että vituttaisi enemmän se, että asioista puhutaan, kuin itse se asia.

No ei ole ilmeisesti suomalaiset naiset auttaneet hädässä, kun on ollut pakko lähteä Thaimaaseen. Sellaiseen loveen vielä vajonnut, että pitää jo kurkku leikata. Tekoja, eikä pelkkää pyuhetta suomen naiset Kiitos.

Vierailija
26/29 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole ilmeisesti suomalaiset naiset auttaneet hädässä, kun on ollut pakko lähteä Thaimaaseen. Sellaiseen loveen vielä vajonnut, että pitää jo kurkku leikata. Tekoja, eikä pelkkää pyuhetta suomen naiset Kiitos.

Jos on kovin katkeroitunut suomalaiseen uskottomuuteen, kuten instassa levitteli asioitaan.

Vierailija
27/29 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisen yksipuolista siis, vetoaa suomalaisiin naisiin, mutta ei tunne heihin vetoa.

Vierailija
28/29 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomenna otsikon, kun jotkut eivät näyttäneet ymmärtäneen: entisen kalastajan vaimo -nimellä blogia pitäneen tyypin ex-mies.

Voi asian selvästikin ilmaista:

Kalastajan vaimo -nimisen blogin pitäjän ex-mies. 

Ei tässä ole mitään entistä tyyppiä tai entistä blogia.

Vierailija
29/29 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan selkeä syväkurkuntulehdus.

Miten te jaksatte jauhaa jonkun bloggarin eksän Phuketin reissusta??

Ja taas tämä klassinen jauhaminen siitä, miten jotkut jaksaa jauhaa.

Meneppä kuule lähelle persettäsi ja työnny sinne, sinusta, tyhmästä, ei ole iloa kenellekään. MOT

Vinkki, älä avaa ja lue, jos ei kiinnosta. Aasi!