Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä toisen viestien lukemisesta (pettämisepäily)

Vierailija
18.12.2018 |

Epäilen siis mieheni pettävän. Nyt lähiaikoina on tullut niin selkeitä viitteitä pettämisestä, että haluaisin vaan tietää totuuden! Mies ei ole suostunut itse näyttämään viestejään, piilottelee puhelintaan jne. Viikonloppuna sai oudon viestin puhelimeen, josta näin vaan osan siitä lukitusnäytöltä enkä tohtinut lukea enempää... Viesti oli sellaiselta naiselta, jota nimenomaa olen epäillyt miehen panoksi...

Meillä on ollut aina hyvä suhde ja aina ollaan pystytty puhumaan asioista ja olemaan rehellisiä, mutta nyt parin kuukauden aikana miehen käytös on muuttunut. Seksiä ei ole ollut miehen haluttomuuden vuoksi useaan viikkoon (ennen ollut lähes päivittäin), peittelee puhelintaan ja näprää puhelintaan 24/7 (ennen puhelin on ollut paljon vähemmällä käytöllä), on nyt näiden parin kuukauden aikana hypännyt jätkien kanssa baareissa joka viikonloppu ja on ollut öitäkin poissa muka kaverin sohvalla...

Mies kieltää kaiken ja haukkuu minua hulluksi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä, että tämä ko. nainen ilmestyi miehen Instagram-seuraajiin pari kuukautta sitten ja on tykännyt miehen jokaisesta kuvasta ja mies hänen. Ap

Vierailija
2/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu ja vaadi tunnustus. Kyllä se sieltä tulee kun jaksat vaan olla tiukkana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys siihen naiseen ja kysy häneltä.

Vierailija
4/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa suoraan vaan, et tarvitse enempää todisteita.

Vierailija
5/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvät merkit on että miehellä on salattavaa.

Vierailija
6/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en voisi luottaa kumppaniin niin sillä ei ole mitään väliä, onko petetty vai ei. Eron paikka.

Vierailija
7/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä jos noin selvä juttu. Piste suhteelle.

Vierailija
8/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on painavat syyt epäillä, niin lue pois vaan. Tietenkin, jos mitään todisteita ei näy, niin toisteei kannata lukea.

Vierailija
9/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan tuo on selvittää samantien.

Vierailija
10/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus olisi kiva tietysti tietää, mutta mies tuskin sitä sulle koskaan paljastaa. Sinänsä aivan sama mikä se loppupeleissä edes on, sillä noilla spekseillä en näe mitään järkeä jatkaa suhdetta kuitenkaan. Vaikka miehellä ei olisi suhdetta (joskin kertomasi perusteella veikkaan, että on), niin en näe mitään järkeä jatkaa. Ei tuollainen parisuhde tee sulle kuin hallaa, oli se totuus mitä tahansa.

Vierailija
11/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin Suomen laki eli viestintäsalaisuuden rikkominen on rikos.

Vierailija
12/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sitten myönsikö.

Vierailija
13/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelinkin kysyä tältä naiselta. Kyselen vähän miten tuntevat jne. Ap

Vierailija
14/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi rike on lukea viestejä kuin pettää puolisoa.

Vierailija
15/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse lukea viestejä, jos käytös on tuollaista. Se on jo syy eroon. Mä en ole sellaisen ihmisen kanssa, jonka luotettavuutta pitää epäillä.

Vierailija
16/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuomio viestien lukemisesta on....?

Vierailija
17/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelinkin kysyä tältä naiselta. Kyselen vähän miten tuntevat jne. Ap

Miksi kuvittelet hänen vastaavan sinulle? Muuan ukkomies yritti aikoinaan saada minusta toisen naisen itselleen ja hänen vaimonsa oli penkonut puhelinta ja löytänyt numeroni.  Siihen aikaan vastasin vielä numeroihinkin, joita en tunnistanut, mutta ei tullut mieleenikään sanoa muuta kuin että minä en ole hänelle millään tavalla tilivelvollinen, kysyköön mieheltään.

Vierailija
18/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä lukisin. Juu, on rikos lukea muiden viestejä, mutta niin on punaisiakin vastaan käveleminen ja töistä kuulakärkikynän kotiin vieminenkin.

Vierailija
19/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuomio viestien lukemisesta on....?

"Viestintäsalaisuuden loukkauksen rangaistusasteikko on sakkoa tai vankeutta. Vankeusrangaistuksen määräaika on 14 päivästä kahteen vuoteen. Rikoksesta on säädetty myös törkeä tekomuoto."

Vierailija
20/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä lukisin. Juu, on rikos lukea muiden viestejä, mutta niin on punaisiakin vastaan käveleminen ja töistä kuulakärkikynän kotiin vieminenkin.

Toivottavasti puolisosi ymmärtää laittaa kaikkiin laitteisiinsa pitävät salasanat. Itselläni on ihan jo senkin takia, että työnantaja edellyttää, mutta olisi kyllä muutenkin. VAIKKA en petä, en ole pettänyt enkä suunnittele pettäväni.

Nuuskija ei saa koskaan mielenrauhaa. Jos hän löytää jotain epäilyttävää, hän hermostuu. Jos hän ei löydä mitään epäilyttävää, hän ajattelee sen johtuvan vain siitä, että toinen on ehtinyt peittää jäljet. Siispä hän jatkaa nuuskimista. Ihan hänen oman mielenterveytensäkin kannalta on parempi, kun nuuskiminen on tehty mahdottomaksi.