Kehopositiivisuus on täysin irrallaan todellisuudesta, eihän elämä ylipainoisena ole lainkaan onnellista!
Kommentit (7)
Niinhän se menee, että mitä enemmän laihtuu sitä onnellisemmaksi tulee ja anorektikot ovat onnensa huipulla, kunnes kupsahtavat.
Jep jep.
Kehopositiivisuuden ideana on saada sairaalloinen ylipaino yleisesti hyväksytyksi. Mistään muusta siinä ei ole kyse.
Mitähän seuraavaksi? Syöpäpositiivisuus? "Katsokaa mun upeita kasvaimia!"
Aijaa? Olen ylipainoinen ja onnellinen. Tiedän kyllä terveysasiat ja muun sellaisen, mutta en anna asian estää minua olemasta onnellinen tässä ja nyt. Laihtuminen jne. olisi vaan lisäplussaa jo onnelliseen tilanteeseen.
Olit ylipainoinen? Et ole enää? Tuota, et vaikuta onnelliselta nytkään kun tällaisia aloittelet, joten johtuisiko elämän onnellisuus ehkä jostain muusta kuin painosta...
Kevein kantamuksin on kevyempi kulkea ;)
Sinkkumies
Ai? Minä olen merkittävästi ylipainoninen ja onnellinen. Parisuhdetta tai seksiä en aseksuaalina ja aromantikkona halua. Työni on istumatyötä enkä harrasta mitään liikuntaa, joten en tarvitse kummoista fyysistä suorituskykyä mihinkään. Ulkonäkö on yhdentekevää minulle, samoin terveys - elän muutenkin epäterveellisesti ja aion elää makeasti mutta lyhyesti.
Niin sinä et ollut.
Olen ylipainoinen, mutta liikun ja syön ihan hyvin. Paino ei enää nouse.
Olen onnellinen, miten paino siihen liittyy?!
Työelämässä, parisuhteessa ja kaikki hyvin, ei paino vaikuta.
Toki jos olisin 170 kiloinen kakkostyypin diabeetikko, jolla korkea kolesteroli, niin voisin olla onneton...