Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12756)

Vierailija
10901/12756 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin on skorpioni. Tiedän ja tunnen paljon skorpioneita. Tuntuvat olevan syntymäilkeitä ihmisiä. Syyllistyvät henkiseen ja fyysiseen väkivaltaan, kiusaamiseen, ilkeilyyn, muiden vähättelyyn ym. On hämmentävää huomata, miten moni tällä hetkellä politiikan johtoasemissa oleva henkilö on skorpioni.

Suurin paska nousee lokakaivossakin päällimmäiseksi.

Vierailija
10902/12756 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka, nousevamerkkiNeitsyt, kuuHärkä, merkuriusSkorpioni, venusSkorpioni, marsSkorpioni. Mies.

Kaksoset, nousevamerkkiVaaka, kuuVaaka, merkuriusKaksoset, venusHärkä, marsVaaka. Nainen.

Yhteensopivuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10903/12756 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä itkeä vaiko nauraa kun totean että kylläpä joitain voi skorpparien pelkkä olemassa olo nyt häiritä näin paljon :D

Monikin voisi yllättyä tutkiessaan tarkemmin syntymäkarttaansa ja todeta että sieltä voi löytyä skorpparipiirteitä itse kultakin vaikka aurinkoltasi olisitkin tyyliin leijona taikka neitsyt yms. ;)

Eli kannattaa suunnata katseet löytyykö 8 huoneesta planeettoja ja missä huoneessa kelläkin pluto sijaitsee ja onko aspektissa mm.auringon taikka askedantin kanssa yms.

Esim: aurinko, kuu, merkurius, venus taikka mars 8 huoneessa tuo kyllä persoonaasi/olemukseesi taikka käyttäytymiseen skorpionin piirteitä haluat sitä myöntää tai et. Sama myös pluton ollessa 1. huoneessa on hyvin samanlainen merkitys kun nousevalla skorpionilla.

Ja senkin osaan vielä sanoa että täältä suomesta löytyykin melko monia nousevia skorpioneja, eli on yksi yleisimmistä nousumerkeistä meille suomalaisille.

Miten vaikuttaa venus Härkä Skorpionin huoneessa?

Vierailija
10904/12756 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaakohan vanhemmiten nouseva merkki vaikuttaa enemmän. Olen vaaka, nouseva skorpioni. 

Kuumerkki alkaa vaikuttamaan siinä 30 ikävuoden tienoilla ja siitä eteenpäin.

Hmm... Vaa´an sanotaan olevan parisuhdekeskeinen ja Kaksosen taas vapaudenkaipuinen. Itse kuitenkin aurinkoKaksosena & kuuVaakana olen alle kolmekymppisenä ollut hyvin sitoutuvaa parisuhdetyyppiä, vähän yli kolmekymppisenä erosin ja olen viihtynyt vuosia sinkkuna/kevyemmissä suhteissa.

Voisi siis luulla että merkit olisi toisinpäin...

Vierailija
10905/12756 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaa'at ovat aina niin pinnallisia ja esittävät muuta kuin ovat?

Vierailija
10906/12756 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmentävät soljuvaa diplomatiaa, hankauksen väistämistä.  Eivät sementoi itseään kuten vaikka maamerkit. 

Vierailija
10907/12756 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaka, nousevamerkkiNeitsyt, kuuHärkä, merkuriusSkorpioni, venusSkorpioni, marsSkorpioni. Mies.

Kaksoset, nousevamerkkiVaaka, kuuVaaka, merkuriusKaksoset, venusHärkä, marsVaaka. Nainen.

Yhteensopivuus?

teoriassa oikein hyvä

Vierailija
10908/12756 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä itkeä vaiko nauraa kun totean että kylläpä joitain voi skorpparien pelkkä olemassa olo nyt häiritä näin paljon :D

Monikin voisi yllättyä tutkiessaan tarkemmin syntymäkarttaansa ja todeta että sieltä voi löytyä skorpparipiirteitä itse kultakin vaikka aurinkoltasi olisitkin tyyliin leijona taikka neitsyt yms. ;)

Eli kannattaa suunnata katseet löytyykö 8 huoneesta planeettoja ja missä huoneessa kelläkin pluto sijaitsee ja onko aspektissa mm.auringon taikka askedantin kanssa yms.

Esim: aurinko, kuu, merkurius, venus taikka mars 8 huoneessa tuo kyllä persoonaasi/olemukseesi taikka käyttäytymiseen skorpionin piirteitä haluat sitä myöntää tai et. Sama myös pluton ollessa 1. huoneessa on hyvin samanlainen merkitys kun nousevalla skorpionilla.

Ja senkin osaan vielä sanoa että täältä suomesta löytyykin melko monia nousevia skorpioneja, eli on yksi yleisimmistä nousumerkeistä meille suomalaisille.

Miten vaikuttaa venus Härkä Skorpionin huoneessa?

Sitkeä ja kyltymätön mutta hienostunut ilkeilijä? 

Vierailija
10909/12756 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ovat jousimiehet. Kylmiä, kovia, teeskentelevat ystävällisiä, mutta ovat manipuloivia, teettävät hommansa muilla ja käyttävät hyväkseen. Puistattavia, ylimielisiä kammmotuksia, täysin ilman moraalia, ottavat mitä tahtovat.

Vierailija
10910/12756 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia ovat jousimiehet. Kylmiä, kovia, teeskentelevat ystävällisiä, mutta ovat manipuloivia, teettävät hommansa muilla ja käyttävät hyväkseen. Puistattavia, ylimielisiä kammmotuksia, täysin ilman moraalia, ottavat mitä tahtovat.

Kas, otit nyt käsittelyyn jousimiehen, skorpionin sijaan. Horoskoopistasi riippumatta vaikutat vastenmieliseltä ihmiseltä. Olet se joka päättää pesiytyä johonkin ketjuun ja pilata sen. 

Vierailija
10911/12756 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras ja pahin?

Moni sanoo Leijona tohon pahimpaan mutta mun mielestä niillä on lievittävä puoli. Kaiken sen egon keskellä asuu jonkinlainen anteliaisuus. Eli ei leijona IHAN se pahin ole vaikka aika raskas onkin.

Pahin on Jousimies. Täysin oman tahtonsa mukainen mutta ei siinä hyvässä mielessä. Pakko olla aina muita vähän edellä, ja pakko aina vähän kipristää muitten varpaille. Koska muuten ei koe olevansa vapaa. Jousimies on se jonka kanssa menee pyöröovesta sisään samaan aikaan mut silti se jotenkin meni yhden pyöräytyksen edellä. Hurmaaviahan he ovat, sitä ei voi sanoa. Mutta huijaa rahat taskusta ja väittää että oma oli vikas.

Paras? Se menee aika tasan. Kalat on sellainen karismaattinen mutta muita ymmärtävä. Parhaan ystävän saat iäksesi kalakaverista. Ja toinen on kai Vaaka. Saat vähän etäisemmän suhteen mutta aina saat sen minkä itse panostat. Tosin vaaka osaa antaa takaisin myös sen pahan minkä sinne laitat. Itse osaan ymmärtää tällaista suhdetta.

T: Kamala Rapu

Tykkään enemmänkin päinvastoin. Jellonat, jouskarit parhaimpina ja vesimerkkiset kalat, ravut pahimpina.

Vierailija
10912/12756 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut tavata ainuttakaan jousimiestä...

Vierailija
10913/12756 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosnainen oli sopivin mulle (jousimies). Arvosti ja innostui kivasta tekemisestä. Harrastettiin monenlaista urheilua. Ei nipottanut.

Vähän herkkä kuitenkin, vaikka ei sitä olisi halunnut näyttää. Harmi, että mokasin ja olin turhaan mustis.

Vierailija
10914/12756 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen on kaverina yksi parhaista. Avulias, joskus ihan uupumiseen asti. Olen oinas. Kaksosen kaveruus on parantavaa, kun olen välillä synkissä syövereissä. Skorpparimies on myös kaverina huippu.

Vierailija
10915/12756 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmentävät soljuvaa diplomatiaa, hankauksen väistämistä.  Eivät sementoi itseään kuten vaikka maamerkit. 

Valehtelu ja kaksinaamaisuus ovat kaukana diplomatiasta. Vaaka on kaksosen vakavampi ja tasapainoisempi versio.

Vierailija
10916/12756 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävystyvätkö leijonat helposti muiden merkkien kanssa? Kyselen kun en tunne jellonia ja niiden sanotaan olevan anteliaita ja valoisia lähipiirilleen.

Vierailija
10917/12756 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksonen on kaverina yksi parhaista. Avulias, joskus ihan uupumiseen asti. Olen oinas. Kaksosen kaveruus on parantavaa, kun olen välillä synkissä syövereissä. Skorpparimies on myös kaverina huippu.

Kaksoset ovat iloisia mutta siihen se jääkin. Ravut ja kalat ovat parhaita ystäviäni ja olen oinas. Nuo auttavat aina ja jaksavat kuunnella oli tilanne mikä tahansa.

Vierailija
10918/12756 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävystyvätkö leijonat helposti muiden merkkien kanssa? Kyselen kun en tunne jellonia ja niiden sanotaan olevan anteliaita ja valoisia lähipiirilleen.

Kyllä ystävystyvät. Olen todella positiivinen ja auttavainen.

Vierailija
10919/12756 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ystävystyvät. Olen todella positiivinen ja auttavainen.

Missä kohtaa otat valovoimaisuutesi pois muilta ja alat ahneeksi? Leijona kaipaa AINA huomiota enkä ymmärrä sen jatkuvan ihailun tarvetta. Miksi ei vain voisi olla?

Vierailija
10920/12756 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aurinko-, kuu- ja nousevalta merkiltään neitsyt. Aina kun mun pälli leviää niin kiljun sille, että sinä s-tanan nipottava kuivakas triplaneitsyt 😂 Itse olen jousimies, ollaan match made in hell.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi