Kannattaako olla omasta takaa todella pitkät ripset niin ne kaartuvat luonnostaan ilman taivuttimia?
vai kannattaako mielummin olla ohuet ja lyhyet suorat ripset mihin joutuu ottamaan kestotaivutuksen, mikä ei välttämättä auta?
Kommentit (11)
No eipä tuo ole kannattamisesta kiinni, vaan ihan niistä perintötekijöistä. Tuo kysymyksen asettelu nyt antaa ymmärtää, että ihminen jotenkin voisi itse valita, haluaako luonnostaan pitkät ja taipuisat ripset vai lyhyet ja suorat. Ja juu, kokemuksesta voin sanoa, että aika helpolla pääsee, kun on perinyt pitkät, paksut ja taipuisat ripset. Ala- ja yläasteaikoina sain oikeasti välillä kavereille vakuutella, ettei ole ripsiväriä, ja nykyään saa toimivan arkimeikin, kun vetäisee vain yhden tai pari kerrosta Lancomea ripsiin. Juhliin sitten vielä rajaus ja luomiväri sekä kolmas kerros, niin on jo näyttävät silmämeikki ja saa vakuutella nykyään, ettei ole tekoripsiä tai pidennyksiä. Olen kiitollinen onnestani.
Öööö, mikään ei takaa, että pitkätkään ripset välttämättä kaareutuisivat.
Riippuu tarviiko rillejä. Tökkii ikävästi linsseihin ja pitää aina valita ne dorkemman näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin tuo olisi oma valinta. Tyhmä aloitus.
No tää ketju on parodinen vastine tyhmään viestiin. Eräs nero vastasi otsikon mukaisesti keskusteluun jossa puhuttiin ripsipermanentista ja kestotaivutuksista.
Joo, kannattaa olla taipuisat ripset. Olen kokeillut ripsentaivutinta, mutta se ei vaikuta millään tavalla ripsiini, jotka ovat luonnostaan kaarevat. Jäähän siinä yksi vaihe välistä meikatessa.
Vierailija kirjoitti:
No eipä tuo ole kannattamisesta kiinni, vaan ihan niistä perintötekijöistä. Tuo kysymyksen asettelu nyt antaa ymmärtää, että ihminen jotenkin voisi itse valita, haluaako luonnostaan pitkät ja taipuisat ripset vai lyhyet ja suorat. Ja juu, kokemuksesta voin sanoa, että aika helpolla pääsee, kun on perinyt pitkät, paksut ja taipuisat ripset. Ala- ja yläasteaikoina sain oikeasti välillä kavereille vakuutella, ettei ole ripsiväriä, ja nykyään saa toimivan arkimeikin, kun vetäisee vain yhden tai pari kerrosta Lancomea ripsiin. Juhliin sitten vielä rajaus ja luomiväri sekä kolmas kerros, niin on jo näyttävät silmämeikki ja saa vakuutella nykyään, ettei ole tekoripsiä tai pidennyksiä. Olen kiitollinen onnestani.
Ks. Viesti nro. 5
Pitkät ripsetkin voivat olla suoraja ja lyhet kaareutuvat (kuten mulla).
Vierailija kirjoitti:
Öööö, mikään ei takaa, että pitkätkään ripset välttämättä kaareutuisivat.
Lue viesti nro 5
Minulla on pitkät ja taipuvat ripset, taivutinta en ole koskaan omistanut. Useamman kerran minulta on kysytty onko ripseni ihan oikeasti omani. Kyllä ne on.
En sitten tiedä miten tämä asia helpottaisi elämääni muuten kuin etten tarvitse kovin paljon ripsiväriä. En ole muita etuuksia havainnut.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pitkät ja taipuvat ripset, taivutinta en ole koskaan omistanut. Useamman kerran minulta on kysytty onko ripseni ihan oikeasti omani. Kyllä ne on.
En sitten tiedä miten tämä asia helpottaisi elämääni muuten kuin etten tarvitse kovin paljon ripsiväriä. En ole muita etuuksia havainnut.
Muistathan kertoa tämän aina kun joku kertoo ripsiongelmistaan? Ikäänkuin alleviikauksena sille, että toinen teki epäkannattavan valinnan omata lyhyet ja suorat ripset? Kannattaisi olla pitkät ja taipuvat!
Ihan kuin tuo olisi oma valinta. Tyhmä aloitus.