Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen päiväkodin auttaminen/tukeminen?

Vierailija
18.12.2018 |

Kertokaapa, autatteko tai tuetteko jotenkin lapsenne päiväkotia? Näen, että hoitajat ovat tosi tiukoilla, lapsi kertoi että pelit ja lelut usein rikki. Kyseessä suuren kaupungin iso lähiöpäiväkoti. Lahjoitin jo muovikassillisen meidän vanhoja, hyväkuntoisia pelejä, mutta miten muuten voisin auttaa? Oletteko järjestäneet esim keräyksiä jolla saisi ulkoleluja tms ostettua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vienyt sinne kaikki meidän roolivaatteet ja luistimet. Osallistun aina retkille (lisäkäsiä tarvitaan) ja hoidan omien lasteni asiat tip top.

Vanhempainyhdistys on varmaan se instanssi, joka voisi järjestää isompia tempauksia jne.

Vierailija
2/3 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vienyt sinne kaikki meidän roolivaatteet ja luistimet. Osallistun aina retkille (lisäkäsiä tarvitaan) ja hoidan omien lasteni asiat tip top.

Vanhempainyhdistys on varmaan se instanssi, joka voisi järjestää isompia tempauksia jne.

Mun lapsella on iso päiväkoti, mutta siellä ei ole vanhempainyhdistystä, vasta koulussa on. Lasteni mummo käy lapseni ryhmässä varamummona, on mukana retkillä, luisteluissa ja askarteluissa noin viitenä päivänä kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaminen ei kuulu vanhemmille, mehän maksetaan päivähoidosta kalleimman mukaan! Mihin ne rahat oikein menevät?