Ripsipermanentti
Hei! Onko täällä kellään kokemuksia ripsipermanentista? Miten kauan on kestänyt ja oliko hintalaatusuhde hyvä?
Kommentit (7)
Kajaanissa kauneusvoimalassa tuli hyvät. Kesti lähemmäs 2 kuukautta ja meikkiä ei tarvinnut ollenkaan! Hintaa tuli muistaakseni 40e, kun kulmatkin muotoiltiin ja värjättiin.
Puhutaanko tässä siis kestotaivutuksesta? Itse kävin ottamassa marraskuun lopulla, ensimmäiset kaksi viikkoa oli ihana mutta nyt taivutus lähtenyt pois.. tai ehkä ihan vähän vielä huomaa eroa mutta joudun kyllä käyttämään ripsientaivuttimia. Eli aika vähän aikaa kesti, mutta aion kyllä ottaa uudestaan.
Kannattaa olla omasta takaa todella pitkät ripset niin ne kaartuvat luonnostaan ilman taivuttimia 😊
Yhdesti olen ottanut ripsipermanentin. Oli ihan kauheet. Sitten taas kestotaivutus oli paljon nätimpi.
Jos on oikein lyhyet ripset, ei tuo toimenpide tuo onnistuneenakaan kovin kummoista vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla omasta takaa todella pitkät ripset niin ne kaartuvat luonnostaan ilman taivuttimia 😊
Voi kiesus no kiitos erittäin paljon tästä tiedosta 😂
Mulla on ollut jo 3 kertaa. Pysyy noin nelisen viikkoa, on aika kallis mutta tykkään itse käyttää yhdistettynä ripsien värjäykseen, niin on meikittömänäkin "silmät päässä".