Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulin näyttäväni petolinnun takapuolelta mutta ihailijoita riitti

Vierailija
17.12.2018 |

Luin tuota aiempaa ketjua, jossa joku oli järkyttynyt itsestään ottamista kuvista. Itselläni on aina ollut aika inhorealistinen kuva ulkonäöstäni. Näytän kaikissa kuvissa ihan karsealta, tyyliin venäläinen vankikarkurimatami, mutta silti on aina ihailijoita riittänyt pilmin pimein, myös kovatasoissa miehissä.

En ymmärrä miksi miehet minusta kiinnostuu, melkein ylipainoinen, leveänaamainen perunanenäinen selkäjalkainen ja harakanpesähiukset koristaa koko komeutta. Olin työpaikan jouluillallisella enkä ollut pienten lasten äitinä erityisesti laittautunut ja silti miehiä pörräsi ympärillä, hakivat jatkuvasti tanssimaan ja tuijottelivat puolisalaa matkan päästä. Kukaan muu ei tällaista huomiota kerännyt, enkä tosiaan ollut mitenkään vihjailevasti pukeutunut tai muutenkaan käyttäytynyt niin että olisin hakupäällä. Lähetänkö tietämättäni joitain signaaleja? Blondi ja nauravainen kyllä olen mutta onhan niitä muitakin.

Kuulostaa ehkä jotenkin ylimieliseltä, mutta olen oikeasti ihan ihmeissäni? Onko muillakin tällaista? Kun yleensä juuri enemmän kuulee noista "luulin näyttäväni upealta mutta kuvasta näkyi noita-akka".

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpon näköinen? Korkeat korot ja minihame, syvään uurrettu paita? Punaista huulipunaa? Heilutteletko päätäsi niin että hiukset lentävät? Näperrätkö tukkaasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla