Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tapauksissa alastoman ihmisen näkeminen on ällöttänyt sinua?

Vierailija
17.12.2018 |

Onko muitakin tilanteita ollut kuin selkeitä itsensäpaljasteluja?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mies ei ole miellyttävä näky alastomana. Nuori mies kiihottaa. Vanhassa naisessa on äidillisyyttä ja nuoressa seksuaalisuutta.

Vierailija
22/38 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalleissa ällöttää aina kun näkee jonkun unnuttavan. Erityisesti jos ei ole ihan pienestä lapsesta kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskennellessäni vanhusten hoivapaikassa, vanhat miehet yököttivät, naiset eivät. Koin vaivaantuneisuutta miesten seurassa, enkä osannut toimia heidän kanssaan. Olisi mukavaa olla töissä paikassa, jossa olisi pelkästään naisia.

Vierailija
24/38 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä vehje on vaan semmonen kusiletku, ällöttää kattoa jos on joku tippa päässä hrrrrr

Vierailija
25/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin jos joku nainen on alasti niin että mieheni näkee. En ole mustasukkainen, mutta koen sen epämiellyttäväksi.

Minua taas ällöttää nähdä mieheni alasti silloin kun joku muukin hänet näkee. En tiedä miksi, mutta en tykkää niistä tilanteista. Vaikka kaikki muut jotka hänet näkevät samaan aikaan olisivatkin miehiä.

Vierailija
26/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei antiikin kreikkalaiset tehneet patsaista alastomista naisista?

Osa kiihottuu miehistä, osa naisista.

Hyvä, että antiikin kreikkalaiset päättivät tukea mieltymyksiäsi.

Vierailija
27/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskit ihmiset saunassa

ton takii meen vaa uikkarisaunaan

Vierailija
28/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P*nikset ällöttää aina, myös liikuttuneena.

T. Ihan Jetro mainen

Vierailija
29/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Euroopan nakurannat. Rusinaksi kurtistuneita eläkeläispariskuntia ja vanhoja homoja esittelemässä itseään. (Ei niin että homoudessa mitään vikaa olisi).

Vierailija
30/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ällötä alastomat miehet, paitsi se kalu. Aina. Ihan sama vaikka olisin kuinka kiihottunut, ne näyttää lähinnä oksettavilta. Ei ole naisenkaan värkki kaunis. Ihan hetero olen.

Vierailija
31/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin lenkkipolulla kivaan naiseen (olen hetero eli ihan kaverina). Tultiin juttuun ja päätettiin lähteä uimaan stadikalle parin kuukauden kuluttua. 

Järkytyin, kun nämä sisemmät häpyhuulet roikkuivat valehtelematta senttejä yli värkin. 

Mutta en tietenkään osoittanut mitään. Ja en mitenkään kyylännyt. Oltiin viereisissä suihkuissa ja tämä ei olisi voinut keneltäkään jäädä huomaamatta. 

Jatkettiin uintiharrastusta ja en enää vahingossakaan katsonut sinne päin eli problem solved. 

On sillä mieskin, että kaikkia ei haittaa. 

Vierailija
32/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäiset alastomat ihmiset eivät ällötä, vaikka olisi kuinka ylipainoa, ikää tai muuta. Mutta suuremmat alastomat ihmisryhmät samalla kertaa ällöttävät hieman, jos eivät ole saunassa tai muussa luonnollisessa alastomuusympäristössä.

Vierailija
33/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysä vehje on vaan semmonen kusiletku, ällöttää kattoa jos on joku tippa päässä hrrrrr

Mä tiesin että viimeisin suhteeni tuli tiensä päähän, kun miehen löysä kulli alkoi ällöttää mua. Suhteen alussa suukottelin ja paijailin kalua löysänäkin (mitä se ei usein seurassani siinä kanivaiheessa ollut). Mutta kun suhteessa alkuhuuma haihtui ja tajusin miehen henkiset vähemmän imartelevat piirteet, alkoi veltto muna suorastaan oksettaa, laukeamisen jälkeinen spermatippa siinä suulla, hyi hitto.

Vierailija
34/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksittäiset alastomat ihmiset eivät ällötä, vaikka olisi kuinka ylipainoa, ikää tai muuta. Mutta suuremmat alastomat ihmisryhmät samalla kertaa ällöttävät hieman, jos eivät ole saunassa tai muussa luonnollisessa alastomuusympäristössä.

Joudutko useinkin tällaisten alastomien ihmisryhmien ympäröimäksi muualla kuin saunassa tms? Mielenkiintoista olisi tietää, missä.

Vierailija
35/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallin tai salin pukuhuoneessa. Suurin osa naisista vaan ei omista kaunista kroppaa. Se löysä rasva ja roikkuvat rinnat. Todella harvinaista on kaunis kroppa.

Vierailija
36/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapäisessä asunnossa saakelin lihava ukko heiluu aina munasillaan verhot auki, kokkaa ym. Kerran kun katsoi miestäni suoraan silmiin ja tuntui tajuavan, että "nuohan näkee minut!" sai pariksi kuukaudeksi housut jalkaan mutta sitten sama meno alkoi taas. Lapsia naurattaa, minua ja miestä ei. Näemme tyypin asuntoon siis keittiön ikkunasta ja välillä meinaa mennä suorastaan ruokahalu!

Vierailija
37/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin lenkkipolulla kivaan naiseen (olen hetero eli ihan kaverina). Tultiin juttuun ja päätettiin lähteä uimaan stadikalle parin kuukauden kuluttua. 

Järkytyin, kun nämä sisemmät häpyhuulet roikkuivat valehtelematta senttejä yli värkin. 

Mutta en tietenkään osoittanut mitään. Ja en mitenkään kyylännyt. Oltiin viereisissä suihkuissa ja tämä ei olisi voinut keneltäkään jäädä huomaamatta. 

Jatkettiin uintiharrastusta ja en enää vahingossakaan katsonut sinne päin eli problem solved. 

On sillä mieskin, että kaikkia ei haittaa. 

Itse tykkään kovastikin ulkonevista häppäreista. Alkoipa kiinnostaa tuo ystävättäresi ;)

M46

Vierailija
38/38 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensäpaljastelijat KYLLÄ yök!

Vanhukset köyryselkäiset joiden nahka ja liha roikkuu.

Itse asiassa naiset joilla on todella paljon maksaläiskiä ja auringon tekemää ihovammaa. N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän