Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riidan jälkeen hiljaista

Vierailija
17.12.2018 |

Meillä oli tosi 1,5 viikkoa sitten aika iso riita poikaystävän kanssa. Ollaan keskusteltu riidan jälkeen ja poikaystävä oli tästä riidasta aika hämmentynyt ja ehdotti että pohditaan parin päivän ajan mitä tehdään. Kyseessä oli siis riita jossa ei ollut kolmansia osapuolia, ainoastaan vaan otettiin kertakaikkisesti yhteen.

Miehen yhteydenpito on vähentynyt, ei vastaa enää edes siihen jos kysyn että nähdäänkö huomenna tms. Kun soitan hälle ja kysyn että olenko tulossa sinne vai en, niin hän tokaisee että eiks se oo aika selvä että tulet.

Seksi meillä on jostain syystä riidan jälkee ollut paljon parempaa ja mielikuvituksellisempaa. Läheisyys myös on pysynyt täysin normaalina. Mies pitää koko yön kiinni minusta kun nukutaan.

Viikonloppuna käytiin riitaa läpi ja hän edelleen sanoi olevansa hämmentynyt sanoistani. Mutta on asiasta pääsemässä yli. Silti mietin koko ajan että hän haluaa erota ja tää oli viimeinen pisara hänelle. Jotenkin hän on erilainen nyt. Miksi mies ei sano että haluaa erota, vai onko tämä nyt sitä että hän vielä vähän asiaa sulattelee?

Riidassa minä olin se joka enemmän siis haukkui ja oli raivoissaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja seksistä vielä sen verran että miehellä ollut nyt pari kk vähän haluton olo. Nyt riidan jälkeen on innokas ja aloitteentekijä.

ap

Vierailija
2/9 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Useimmissa suhteissa täytyy läpikäydä ne pari isoa riitaa, joiden avulla sitten määritetään kannattaako yhdessä jatkaa vai ei. Ehkä tämä oli teille sellainen.

Vähän särähtää korvaan tuo, että kerrot teidän keskustelleen riidasta ja kerrot myös olleesi se joka raivosi ja haukkui. En tiedä mistä riitelitte, mutta onko riita jälkihoidettu hyvin? Jotain on tapahtunut mikä on saanut sinut raivoihisi, mutta ilmeisesti haluat silti jatkaa yhdessä. Pyysitkö anteeksi omaa osuuttasi (raivoamista ja haukkumista), vai koetko, ettet suutuksissasi ylireagoinut? Tunteeko mies itsensä jotenkin "tallatuksi"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuntee olonsa todellakin varmasti tallatuksi. Riita lähti todella tyhmästä jutusta ja aloin häntä sättimään. Hänen pari ystävää myös tämän haukkumisen kuuli. Pyysin kyllä heti asiaa anteeksi. Olemme riidelleet humalassa ennenkin ja nyt kerroin hänelle että aion tehdä muutoksen. Kunnioitan häntä ja lopetan hänen sättimisen.

Viikonloppuna vielä kertoi mitä kaikkea ilkeyksiä hänestä olen sanonut. Sanoin että hyvä että sanot kaikki ilkeät sanani ja käydään asiaa läpi. Pahoittelin edelleen.

Mies ei todellakaan puhu tunteista helposti. Päinvastoin ahdistuu tunteista puhumisesta.

Vierailija
4/9 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana, kun tämä naisen pimeämpi pouoli parisuhteessa alkoi tulla esiin, rupesin katselemaan muita maisemia. En vain kestänyt riitelyä turhasta. Ja luottamus toiseen siinä loppui saman tien, me ei vain oltu enää me. Nykyään olen mieluiten yksin, enkä hae parisuhdetta.

Vierailija
5/9 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan sitä että on koko ajan koskettelee, paijaa ja pussailee. Jos pohtii eroa, niin miksi ihmeessä hän tekee näin. Eilen hän rupesi pohtimaan mitä viedään vanhemmilleni joululahjaksi. Livenä ei siis oikeastaan näy käytöksessä mitään erikoista. Kun ollaan erossa pari päivää, niin entisen yhteydenpidon tilalle on tullut hiljaisuus.

Nyt mennään sen suhteen jo paremmin, että vastaa jo viesteihin ja on enemmän oma itsensä. Viime viikolla tilanne oli toinen. Jotenkin tää vaivaa mua koko ajan.

ap

Vierailija
6/9 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää vielä todeta että mies on aina ollut todella laiska vastailee ihmisille viesteihin jne, mutta vastasi kumminkin minulle ainakin 5 tunnin sisällä :D

Vierailija
7/9 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särähti täälläkin korvaan tuo, että olet häntä sättinyt ja haukkunut.

Itse annan riidat anteeksi aika nopeasti, en jaksa kiukutella. Enkä halua miehestäni jonkun typerän ja yleensä humalaisen riidan seurauksena.

Varmasti kyllä näkyy vielä jonkin aikaa käytöksestä, että olen loukkaantunut. Vaikka vihaisena haukkuisi toista ilman totuusperää, jäävät nämä asiat usein mieleen.

Vierailija
8/9 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö

Vierailija
9/9 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jo lähdössä. Olet loukannut häntä todella pahasti ja nyt hän ei vielä ole päästänyt irti lopullisesti, mutta jouluna viimeistään saat kuulla, että tämä oli tässä. Koska tällä hetkellä seksiä saa sinlta halvemmalla kuin muilta, niin hän ei vielä sano heippaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän