Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo valittaa urheiluharrastuksesta, 3krt/vko

Vierailija
17.12.2018 |

Valittaa, että vie liikaa aikaa kun "joka ehtoo" on jossain. Kolme kertaa viikossa käyn pelaamassa ja urheilemassa, aikaa menee ehkä kuusi tuntia viikossa.

Itse ei näköjään huomaa, että kuluttaa aikaansa mm. "kauneudenhoitoonsa". Lutraa suihkussa 10-20min, välillä kylvyssä ja välillä aikaa kuluu mitä lie kuorien ja karvojaan ajellen. Sitten rasvaillaan ja kuivataan hiuksia. Päälle tietysti meikkaa kun jonnekin lähdetään ja aamuisin. Puhumattakaan, että kaupoilla kiertelyyn menee aika keskimärin jokunen tunti viikottain, tai vähintään useammin kuin kerran kuussa.
i niinku huomaa, että hänen tarpeensa ja kiinnostuksen kohteet vievät aikaa (ja RAHAA). minun harrastus 600 euroa vuodessa on sikakallis ja aikaa vievä hirviö. Vaimo toki kokee oikeudekseen maata kylpyammeessa tai huudattaa hiustenkuivaajaa päivittäin suljetussa vessassa "eikä se ole mistään pois"!

Onko muilla vastaavaa, viekö miehenne tai naisenne omat jutut liikaa aikaa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle. Jospa hän heräisi huomaamaan, että kämppisliitto on ihan toimiva yhdessäolon muoto, varsinkin jos ei ole lapsia.

Vierailija
2/20 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Kumpikin saa käyttää loput omat rahat miten tykkää KUNHAN hoitaa oman osuutensa eli puolet yhteisistä menoista (asuminen, peruslaskut, perus kotiruoka)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se puljaa että sä saisit olla ylpeä vaimostasi. Sä urheilet omaksi iloksesi ja välttääksesi kotitöitä.

Vierailija
4/20 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimosi käyttää kauneudenhoitoaikaa SINUA varten pölö. Onko urheiluharrastuksesi ainoa asia , jonka takia olet pois vai tuleeko sen lisäksi monta muutakin poissaoloa viikossa? Keskustele sen vaimosi kanssa asiasta, ei me voida täällä tietää totuutta.

Vierailija
5/20 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla omat menomme, miehellä niitä on enemmän. Ja hänelle tuntuu olevan epämieluisa yllätys että minulla on omakin elämä. Eli kun hänellä ei ole menoa, minulla saattaakin olla. 

Lapset eivät enää ole menojen este joten en todellakaan kökötä kotona odottelemassa.

Vierailija
6/20 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaimosi käyttää kauneudenhoitoaikaa SINUA varten pölö. Onko urheiluharrastuksesi ainoa asia , jonka takia olet pois vai tuleeko sen lisäksi monta muutakin poissaoloa viikossa? Keskustele sen vaimosi kanssa asiasta, ei me voida täällä tietää totuutta.

Niin minäkin urheilen vaimoa varten. Kai jokainen nainen mielummin sutjakkaa tervettä miestä katselee kuin laiskaa pulleroa? Ja sitä paitsi, että mitä sitten. Eikai minun pidä olla tilivelvollinen vapaa-ajastani?

Vierailija
7/20 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin urheilen vaimoa varten. Kai jokainen nainen mielummin sutjakkaa tervettä miestä katselee kuin laiskaa pulleroa? Ja sitä paitsi, että mitä sitten. Eikai minun pidä olla tilivelvollinen vapaa-ajastani?

Miksi olet ylipäätään parisuhteessa, mikäli toisen mielipiteestä ei tarvitse välittää? 

Vierailija
8/20 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on lapsia, niin olet tilivelvollinen vapaa-ajastasi. Jos vaimosi ei halutessaan saa harrastaa myös kolmena iltana viikossa (ja jotain 20 min. suihkuja ei lasketa) siten, että sinä istut kotona vahtimassa lapsia, niin hänellä on täysi oikeus valittaa.

Vierailija
9/20 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kirjoititko koko tuon pitkän viestin ihan vaan että voisit valittaa vaimostasi? Väärä kanava!

Vierailija
10/20 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia? Jos on, niin molemmilla tulisi olla yhtä paljon vapaa-aikaa. Hygieniastaan huolehtimista ei lasketa vapaa-ajaksi. Eikä myöskään sitä, että hoitaa mm. lasten vaateostokset "kiertäessään kaupoilla".

Vierailija
11/20 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
12/20 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaapa miehet tarkkana ennen kuin pariudutte. Voisin kuvitella että tämä ongelma oli jo näkyvillä kun aloitte seurusteleen.

Valitkaa naisenne paremmin

Vierailija
13/20 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpas täällä vaimon puolella! Minulle urheileminen on todellä tärkeää ja jos sitä ei saisi tehdä 3x viikossa niin saisi kyllä puoliso lähteä! Onneks oon löytäny urheilevan miehen, ollaan molemmat harrastuksissa 2-7 päivänä viikossa ja silti on myös ihan hyvin yhteistä aikaa.

Ja todellakin jotkut viikottaiset vaatekauppakierrokset lasketaan jo harrastukseks. Itse ainakin selviin muutamalla kerralla vuodessa eli se tasan on vapaaehtosta huvia. Ja kyllä, meillä on lapsia.

Vierailija
14/20 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lapsia? Jos on, niin molemmilla tulisi olla yhtä paljon vapaa-aikaa. Hygieniastaan huolehtimista ei lasketa vapaa-ajaksi.

Kyllä se vaan luetaan. Jos minulla menee suihkussa minuutti, en makaa koskaan kylpyammeessa tai härvää muutenkaan rasvojen ja karvojen kanssa yms.  niin aikaa jää muuhun. Jos nainen käyttää aikaan huoltaakseen kehoaan (kuten minäkin urheillessa) niin se on tasa sama asia. Käykööt naiset minuutissa suihkussa niin jää aikaa muuhunkin.

Vierailija
15/20 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lapsia? Jos on, niin molemmilla tulisi olla yhtä paljon vapaa-aikaa. Hygieniastaan huolehtimista ei lasketa vapaa-ajaksi.

Kyllä se vaan luetaan. Jos minulla menee suihkussa minuutti, en makaa koskaan kylpyammeessa tai härvää muutenkaan rasvojen ja karvojen kanssa yms.  niin aikaa jää muuhun. Jos nainen käyttää aikaan huoltaakseen kehoaan (kuten minäkin urheillessa) niin se on tasa sama asia. Käykööt naiset minuutissa suihkussa niin jää aikaa muuhunkin.

Tai sitten voisit itse peseytyä vähän huolellisemmin.

Vierailija
16/20 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep! On niin helppoa luetella (tietysti omasta vinkkelistä) mikä lasketaan ja mikä ei. Mutta huomattavasti vaikeampaa on perustella asiaa. Kyllä minä naisena tiedän, että kauneudenhoito voi kestää tunninkin helposti, jos tukkaa laittaa, niin parikin. Minkä ihmeen takia tuota ei laskettaisi?!

Vierailija
17/20 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten voisit itse peseytyä vähän huolellisemmin.

Ai, että naisilla olisi parempi omatunto lutraamisestaan?

Jos minuutissa ei saa itseään puhtaaksi niin on harjoituksen puutetta ja paljon.

Vierailija
18/20 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsipussi,kakku, fazerin sininen paljon tärkeempää kuin itsestä huolehtiminen ja liikunta.

Ja ei se salkkari,putous ja parit tosi teevet niin paljoa vie aikaa.

Taitaa olla vaan siellä voimaantunut oranssitukka kateellinen kun toinen pysyy timmissä kunnossa ja hyvällä säkällä nuoret naiset osoittaa kiinnostusta.

Vierailija
19/20 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on lapsia et voi mennä miten huvittaa.

Vierailija
20/20 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin just. Mies tekee asiaa x tunnin ja nainen asiaa y tunnin niin "se on ihan eri asia". Nainen ei ole tehnyt itsensä eteen mitään, vain kärsinyt kun paha mies alistaa naisen kylpyammeeseen karvojensa kanssa nyhräämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan