Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko edes mahdollista, että 50-v. täyttänyt koulutettu naimaton sinkkunainen ei muuttuisi kärttyisäksi vanhaksi akaksi?

Vierailija
17.12.2018 |

Vai tunnetteko te tuollaisia oikeasti ja aidosti iloisia elämäänsä tyytyväisiä ihmisiä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on väistämätöntä muuttua vanhaksipiiaksi.

Vierailija
2/9 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki tuntemani tuon ikäiset naiset istuvat katkeroituneina kotona!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Ne kaikki esittää tekopirteää menomaikkii, itsesääliin vajoten sitten kun menevät peiton alle.

Vierailija
4/9 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kärttyisäksi muutu jos on siihen asti ollut mukava, vanhaksi toki niinkuin kaikki ei-sinkut ja ei-kärttyisätkin iän myötä pikkuhiljaa. Miksi sinkku muuttuisi kärttyisäksi yhtäkkiä jonkun ikävuoden täyttyessä, ja parisuhteessa oleva ei sitten muuttuisi?

Vierailija
5/9 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sitten vasta. Mitä tältä palstalta olen oppinut niin vastaava mies muuttuu kärttyisäksi vanhaksi akaksi jo noin 26-vuotiaana.

Vierailija
6/9 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla oli yksi tuollainen dramaattinen uhriutuja. Kävi labrakokeissa, sai hormonilapun perzeezeen, "yllättäen" valitus väheni ja kahvihuoneessa ihmetteli itsekin kun nyt on hyvä olla eikä niin kaikki asiat riivi. Eli paljon voi kiukusta selittyä hormonaalisilla muutoksilla.

Vierailija
7/9 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isotätini oli positiivinen ja tiedonhaluinen ikisinkku loppuun saakka. Oli jotenkin tosi virkistävä tapaus verrattuna siskoonsa eli minun mummooni, joka oli jotenkin väsähtänyt elämäänsä vaikka kaikki olikin periaatteessa oikein hyvin ja lapset asuivat lähellä ja tulivat katsomaan päivittäin. Toivon, että olen samanlainen kun itse olen vanha, mutta vähän epäilen sitä sillä minulla on taipumusta samanlaiseen synkkämielisyyteen kuin mummollani. :/

Vierailija
8/9 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi liittyä hormonien laskuun. Miehilläkin 50+ testosteronin lasku voi aiheuttaa ärtymystä.

Ihmisen luonne ja ulkoinen käytös on eri asioita. Terve tunteva ihminen muuttuu ja reagoi ja on elossa.

Sitten on työorientoituneet tunnekylmät kurpat, joilla ei koskaan sisäistä lämpöä ollutkaan.

Vierailija
9/9 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimaton sinkkunainen, jolla on miehiä ja lapsia vs. naimaton nainen, joka elää yksin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi