CV:n julkaisu Mol sivuila on täyttä puluntuubaa
Olet julkaissut CV:si 28.11.2018 - 28.02.2019
CV:tä on katsottu 0 kertaa
ja tuskin koskaan kukaan katsookaan
Kommentit (11)
Ihan yhtä suosittu on minunkin CV:ni. Mutta annas olla jos unohtuu uusia se määräpäivään mennessä, heti on tuet katkaistu. Heti meni vissiin viisi työpaikkaa sivu suun.
Pilipalitehtävä muiden joukossa jotka on tehtävä jotta ei kanrenssipeikko iske.
Olen siitä työkkäriin kertonut ettei niitä kukaan katso. Vastaus oli jotain mussutusta että ne on pakko olla näkyvillä. Hyödyllistä puuhastelua työttömille ....
Mäkin jouduin sen aikanaan tekemään, kun olin työnhakija ja osa-aikainen työntekijä. Sain jostain puhelinmyyntifirmasta yhteydenoton ja sitten joku tarjosi jotain luonnotuotteiden esittely hommia, siis sellaista tupperware-tyylistä provikkapalkalla :D Onneksi löysin mielekkäämpää hommaa melko pian.
Vieläkö siellä voi kuka tahansa rekisteröityä "työnantajksi" ja sitten pääsee selailemaan porukan cv:tä ja yhteystietoja joita nuo ei ole tajunneet piilottaa? Siinä vielä pahempi turva-aukko kun trafilla (koska cv:ss on aika lailla henkilökohtaista tietoa) mutta kun kyseessä on työttömät niin mitä väliä.
TE-toimistolle kelpasi kun sanoin ettei alan työpaikkoja ole Molissa ja lähetin linkit omasta ilmoituksesta toisessa järjestelmässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen siitä työkkäriin kertonut ettei niitä kukaan katso. Vastaus oli jotain mussutusta että ne on pakko olla näkyvillä. Hyödyllistä puuhastelua työttömille ....
Mulle työkkäri selittää pokkana miten "jokaisella on yhtä hyvät mahdollisuudet saada kokoaikainen työ".
CV:ni on katsottu 29.11.2018 lähtien tähän päivään 3 kertaa.
Tapaamisessa selvisi, että nekin kolme ko. virkailijan toimesta.
Ju, ei ole tullut "muutoksia".
Kysyin, että eiks tää ennen ollu se talo, mistä niitä töitä ja "muutoksia" tarjottiin..?
Vierailija kirjoitti:
CV:ni on katsottu 29.11.2018 lähtien tähän päivään 3 kertaa.
Tapaamisessa selvisi, että nekin kolme ko. virkailijan toimesta.
Ju, ei ole tullut "muutoksia".
Kysyin, että eiks tää ennen ollu se talo, mistä niitä töitä ja "muutoksia" tarjottiin..?
Ja siis 2017
Itsellä oli yli 100 katsomiskertaa 3kk ajalta, mutta edelleen tässä työttömänä ollaan, ei ainakaan minulle mitään hyötyä siitä ole ollut.
Laita linkki niin saat pari katsomiskertaa.