Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunnat, käyttekö yhdessä wc:ssä?

Vierailija
17.12.2018 |

Jos käytte niin miksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin, kun yhdessä WC:ssä on vain yksi pönttö.

Vierailija
2/16 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käydä edes samassa wc:ssä, miehellä on oma vessansa ja minä käytän toista. Eikä todellakaan mennä samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme käy. Pitkän liiton salaisuus on aika usein toisen kunnioittaminen ja tilannetaju.

Vierailija
4/16 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sielä toisen pas kan hajussa ilkee olla kun toinen vääntää torttua pyttyyn.

Vierailija
5/16 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa amerikkalaisissa kämpänosto-ohjelmissa kestovalitus on, jos vessassa ei ole kahta lavuaaria. Mikseivät halua myös kahta pönttöä? Jos on niin ihanaa puristella finnejä oman lavuaarin luona samaan aikaan kun toinen kaivaa korvavaikkua ja ajelee nenäkarvojaan oman lavuaarinsa ääressä, niin kai nyt olisi yhtä kivaa ja romanttista istua pöntölläkin vierekkäin.

Vierailija
6/16 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käydä edes samassa wc:ssä, miehellä on oma vessansa ja minä käytän toista. Eikä todellakaan mennä samaan aikaan.

Miksei voi mennä samaan aikaan, jos on omat WC:t? Onko teillä jotain viemäriputkiongelmia?

Vierailija
7/16 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kanssa omat kylpyhuoneet. Ehdottoman hyvä juttu.

Vierailija
8/16 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meikkaan välillä kun mies istuu pöntöllä. Tai pesen hampaita. Tai toisinpäin. Meillä on vaan 1 vessa. Palstalaisille tämä on varmaan syvän pöyristyksen aihe, mutta jos meille ok, niin mitä väliä? Ja kiitos kysymästä, seksielämä on moitteeton. Miksi siinä halut menisi, eihän vessassa käymisellä ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa?

Vierailija
9/16 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin, kun yhdessä WC:ssä on vain yksi pönttö.

Aina voi istua sylikkäin.

Vierailija
10/16 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan:) Kolme vessaa joten on varaa valita. Muutenkin toiselle annetaan vessa/suihkurauha vaikka kyse olisi meikkaamisesta tai parran ajamisesta.

23v yhdessä

Vierailija
11/16 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pesemme hampaita samaan aikaan.

Minua ei kiinnosta haistella p:n hajuja.

Vierailija
12/16 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä meikkaan välillä kun mies istuu pöntöllä. Tai pesen hampaita. Tai toisinpäin. Meillä on vaan 1 vessa. Palstalaisille tämä on varmaan syvän pöyristyksen aihe, mutta jos meille ok, niin mitä väliä? Ja kiitos kysymästä, seksielämä on moitteeton. Miksi siinä halut menisi, eihän vessassa käymisellä ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa?

Mutta miksi ihmeessä haluat yhdistää nuo kaksi asiaa? Ei kukaan ole kysellyt tuota puolta parisuhteestanne, joten jotenkin alitajuisesti yhdistät sp-elämän ja wc:n käytön.

Vierailija
13/16 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä raja menee hampaiden harjaamisessa yhtä aikaa, ja sekään ei tapahdu vessassa vaan kylpyhuoneessa. Meillä on wc-pönttö eri tilassa kuin suihku ja kasvojen pesuun tarkoitettu lavuaari. Siellä vessassa on vaan pönttö ja pieni allas käsienpesua varten. 

Vierailija
14/16 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kanssa omat kylpyhuoneet. Ehdottoman hyvä juttu.

Meillä on omat saunatkin.

Vierailija
15/16 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vessarauha pitää olla! Meillä ei todellakaan asioida esimerkiksi vessan ovi auki. Hampaitakaan ei pestä samaan aikaan. Mielestäni se on toisen kunnioitusta

Vierailija
16/16 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä ainoa nainen ja ihmetyttää kyllä yleinen wc-käytös. Jos samanlaisia siivottomia ovat kotonaankin, kyllä sääliksi käy perheitään. WC:ssä pitää olla oma rauha, inhottava ajatus että toinen tulisi pissalle kun itse on vaikka suihkussa.

Wc-harja, hajuste ja ilmanraikastin ovat ihan päivittäisessä käytössä. Mun mielestä pönttö siivotaan aina oman käytön jälkeen, ei kenenkään tarvitse toisten skeidoja jynssätä eikä sitä toimitusta myöskään katsella tai kuunnella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi