Posliinin yleisyys
Omiin havaintoihin ja kokemuksiin perustuen, kuinka suurella osalla naisista on nykyään täysin posliini alapää? Onko muutosta tapahtunut viime vuosien aikana?
Kommentit (13)
Noin sata naista nussittu ja kahdella oli kokoaikainen poslari.
Mun mielestä karvattomuus on harvinaisempaa kuin ennen. Olen nyt kolmekymppinen, ja oma kokemus on se, että kun ikäiseni olivat parikymppisiä, enemmän ja vähemmän kaikki ajelivat posliiniksi, koska niin nyt vaan kuuluu tehdä. Nykyään tuntuu siltä että karvojen uskalletaan antaa kasvaa jos siltä tuntuu. Olen nyt talvella käynyt pari kertaa saunomassa kavereiden kanssa ja kyllä melkein kaikilla on näyttänyt olleen normaali, vähän siistitty karvoitus. Kesällä sheivataan enemmän.
Työpaikan pikkujoulusaunassa aika monella oli posliini. Eli on yleistä ainakin ikäluokassa 20-30v.
Oon töissä paikassa missä näkee aika paljon alapäitä ja sanoisin että nuorista naisista yli puolet on kokonaan poslareita tai joku pikku tupsu siinä kummulla. Vanhemmilla yli 30v tai kenellä lapsia niin heillä sitten on enemmän. Yleensä näkee naamasta että jos on enemmän itseään laittanut niin sitten on huolehtinut myös alakerrasta. Itse tykkään et sileä on paljon esteettisempi kuin puska.
Vaimo sanoi, että uimahallissa näkee, että kaikilla on karvainen pimppi.
Siks ei itekkään suostu ajamaan posliinia. Eli, majava kaikilla siis.
En tiedä. Itselläni ei ole eikä tule. Kokeilin sitä, ja oli todella ikävä kokemus - iho oli ihan ruvella.
Omat havainnot kuntosalien pukuhuoneista, kaverien saunailloista yms. ja täysin karvattomia näkyy kyllä. Etenkin nuoremmilla naisilla tuntuu monella olevan täysin posliini tai pieni kiitorata. Uimahalleissa en ole käynyt vuosiin. Voi olla että siellä näkyy sitten enemmän karvaa.
Mulla karvattomuus liittyy siihen, että iän myötä tulen karvattomaksi alapäässä. On tyylikkäämpää siis sheivata itseni täysin posliiniksi kuon odottaa niiden harvenevien puskan viivaa.
Olin Karibialla muutaman vuoden. Siellä en onnistunut löytämään yhtäkään majavaa tai edes kiitorataa. Kaikki oli täysporsliinia. Täällä Suomessa tuntuu pääosin olevan kiitoratamallia, ainakin rouvilla. Täysmajaviin en ole enää vuosiin törmännyt Suomessakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo sanoi, että uimahallissa näkee, että kaikilla on karvainen pimppi.
Siks ei itekkään suostu ajamaan posliinia. Eli, majava kaikilla siis.
Onkohan näissä kaupunki kohtaisia eroja?
kaikki kolme kumppania halus pitää kohtuupaljon posliinina. Suhteessa se on myös mukava pieni kiva auttaa toista ja ajella ne pois.
Selvästi yleisempää. Onneksi. Silti liian harvalla. Ehkä 10%.
On paljon yleisempää, mutta silti liian harvinaista. Ehkä 10%.