Debian- tai Ubuntu käyttäjä! Mikä on tekosyysi mikset lataa kaikkia jakelusi paketteja omalle koneelle?
Yksityisyytesi ja tietoturvasi paranee, ja voit asentaa ohjelmia paljon nopeammin ja riippumatta nettiliittymästä (esim. matkoilla tms).
Kommentit (9)
Minulla on koko Debianin source, n. 50+ gigaa ulkoisella kovolla. Sieltä sitten kääntelen paketteja tarpeen mukaan.
Nopea netti, ei tartte kikkailla jonninjoutavuuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Miten nopea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nopea?
Satanen. Riittää vallan hyvin pakettien noutamiseen käsin tai automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nopea?
Satanen. Riittää vallan hyvin pakettien noutamiseen käsin tai automaattisesti.
Satku ei ole nopea nykyään.
Mikä on sinun AP tekosyysi hillota tänne noita typeriä Linux-kyselyitä? Luitko jonkun Linux for dummies -kirjan, vai onko ensimmäinen koneen asennus onnistunut siellä perä-Hikiän ammattisurkeudessa?
Niitä päivitetään jatkuvasti joten sinun pitäisi sitten päivittää koko se pakettivarasto vähän väliä ja suurinta osaa et ole edes asentanut käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on koko Debianin source, n. 50+ gigaa ulkoisella kovolla. Sieltä sitten kääntelen paketteja tarpeen mukaan.
Kätevää, voi milloin talloin vaihtaa mihin tahansa debianin vanhentuneeseen versioon.
Haluan pitää asennuksen minimaallisena. Ja kuka helvetti raahaa Debiili-koneen mukaan matkalle? Jos se on työmatka, minulla on kyllä firman puolesta dataliittymät. Lomamatkalla on muutakin tekemistä kuin viilata linukkaa.
Mikä on sinun tekosyysi viettää aikaa tällä palstalla?