Antaisitko vaimosi harrastaa seksiä rahasta?
Kuvittele tilanne, jossa olette molemmat työttömiä/opiskelijoita, eikä rahaa ole tarpeeksi. Vaimosi saa mahdollisuuden harrastaa seksiä miehen kanssa, joka lupaa maksaa siitä hyvin. Antaisitko vaimon tehdä sen? Entä jättäisitkö jos hän tekisi ilman lupaa? Ja jos olet nainen, ottaisitko tarjouksen vastaan?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Minä antaisin mieheni harrastaa seksiä miehen kanssa rahasta. En olisi yhtään mustasukkainen.
Entä antaisitko naisen kanssa?
Ensin pitäisi määritellä mikä määrä rahaa "ei ole tarpeeksi". Jos oikeasti ei ole varaa edes ruokaan niin sitten tuo alkaa kuulostaa realistiselta vaihtoehdolta...
En usko että naisena ottaisin tarjousta vastaan. Jos mieheni saisi tarjouksen niin voisi sitä harkita, ilman lupaa jos menisi tekemään niin en tykkäisi. Tosin en ole koskaan niin rahan tarpeessa ollut, enkä tule olemaan niin hankala vastata, kun ei tiedä miltä tuntuu olla niin rahaton.
Totta kai, mutta olis sitte entinen vaimo.
En, enkä aio edes perustella tätä tarkemmin.
Nyt ei ole muijaa mutta ex-muija saisi harrastaa vapaasti rahasta seksiä kunhan tuo osan palkasta minulle.
Se on nykyään niin läski että siitä vaan.
Normaalilla moraalilla varustettu ihminen ei edes harkitse moista.
Vierailija kirjoitti:
En usko että naisena ottaisin tarjousta vastaan. Jos mieheni saisi tarjouksen niin voisi sitä harkita, ilman lupaa jos menisi tekemään niin en tykkäisi. Tosin en ole koskaan niin rahan tarpeessa ollut, enkä tule olemaan niin hankala vastata, kun ei tiedä miltä tuntuu olla niin rahaton.
Minä naisena voin myöntää, että ihan varmasti olisin valmis harrastamaan seksiä rahasta, jos vain summa on riittävän suuri. Ja väitän, että suurin osa naisista olisi, mikäli asia ei ikinä tulisi kenenkään ulkopuolisen tietoon. Ihan taatusti yksi jos toinenkin olisi valmis levittämään jalkansa 15-20 minuutiksi jos alettaisiin miljoonista puhua.
En tiedä, mitä mieheni asiasta sanoisi, emme harrasta tällaisia epärealistisia ajatusleikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ole muijaa mutta ex-muija saisi harrastaa vapaasti rahasta seksiä kunhan tuo osan palkasta minulle.
Tarkoitatko että exäsi olisi suhteenne aikana saanut vai etkai tosissani luule, että voit edelleen päättää kenen kanssa exäsi harrastaa seksiä?
Tuleehan tuota annettua ja yleensä pyydän vain 20€ kerrasta, kun en ole ahne, eikä vaimolla ole oikein enempää varaa maksaakaan.
Mites sitten kun muut ihmettelee miten työttömällä on varaa ostella kalliita merkkivaatteita ja matkustella Amerikkaan yms? Jos siis oikeasti saisitte ison summan ja tekisitte sitä vaikka usein. Tuskin kukaan omille vanhemmille tai lapsilleen kehtaa myöntää, että joo äiti kävi vähä vieraissa kun kiltti setä maksoi äitin pimpistä.
Jos nainen ei ollut neitsyt naimisiin mennessä, niin mitä se yksi limainen lusikka sopassa lisää haitta
Minä antaisin mieheni harrastaa seksiä miehen kanssa rahasta. En olisi yhtään mustasukkainen.