Lapsen joulujuhla onkin perjantaina
Kun minä laitoin miehelle töitä koko päiväksi kun luulin juhlan olevan lauantaina. Nyt en pääse varmaan itsekkään juhlaan. Miksi tieto pitää tulla niin myöhään?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Joo meilläkin tuli tieto viime viikolla, joulujuhla on perjantaina klo 8. Sama juttu viime vuonna, hämmästelivät vielä kun niin vähän vanhempia pääsi paikalle. Jännä juttu. Toiset meistä käy arkisin sellaisessa jännässä paikassa kuin töissä...
Joo ja täällä on monesti ollut joulujuhla tai kevätjuhla viikonloppuna, niin en ajatellut että nyt on perjantaina
Kai tiedätte minä päivänä syyslukukausi loppuu, ei se juhlan ajankohdan päättely ole silloin kovinkaan vaikeaa.
En minä kyllä ymmärrä miksi nykyään vanhempien pitäisi mennä koulun kevät- ja joulujuhliin.
Helsingissä on joulujuhla koulussa myös perjantai aamuna.
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedätte minä päivänä syyslukukausi loppuu, ei se juhlan ajankohdan päättely ole silloin kovinkaan vaikeaa.
Meillä loppuu syyslukukausi lauantaina 22.12. Voisi siis ajatella, että juhlat olisi lauantaina. Ylläri pylläri, ei ole!
Joo meilläkin tuli tieto viime viikolla, joulujuhla on perjantaina klo 8. Sama juttu viime vuonna, hämmästelivät vielä kun niin vähän vanhempia pääsi paikalle. Jännä juttu. Toiset meistä käy arkisin sellaisessa jännässä paikassa kuin töissä...