Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen joulujuhla onkin perjantaina

Vierailija
16.12.2018 |

Kun minä laitoin miehelle töitä koko päiväksi kun luulin juhlan olevan lauantaina. Nyt en pääse varmaan itsekkään juhlaan. Miksi tieto pitää tulla niin myöhään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meilläkin tuli tieto viime viikolla, joulujuhla on perjantaina klo 8. Sama juttu viime vuonna, hämmästelivät vielä kun niin vähän vanhempia pääsi paikalle. Jännä juttu. Toiset meistä käy arkisin sellaisessa jännässä paikassa kuin töissä...

Vierailija
2/6 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo meilläkin tuli tieto viime viikolla, joulujuhla on perjantaina klo 8. Sama juttu viime vuonna, hämmästelivät vielä kun niin vähän vanhempia pääsi paikalle. Jännä juttu. Toiset meistä käy arkisin sellaisessa jännässä paikassa kuin töissä...

Joo ja täällä on monesti ollut joulujuhla tai kevätjuhla viikonloppuna, niin en ajatellut että nyt on perjantaina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedätte minä päivänä syyslukukausi loppuu, ei se juhlan ajankohdan päättely ole silloin kovinkaan vaikeaa.

Vierailija
4/6 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä ymmärrä miksi nykyään vanhempien pitäisi mennä koulun kevät- ja joulujuhliin.

Vierailija
5/6 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on joulujuhla koulussa myös perjantai aamuna.

Vierailija
6/6 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedätte minä päivänä syyslukukausi loppuu, ei se juhlan ajankohdan päättely ole silloin kovinkaan vaikeaa.

Meillä loppuu syyslukukausi lauantaina 22.12. Voisi siis ajatella, että juhlat olisi lauantaina. Ylläri pylläri, ei ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme