Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivoisin että edes joku tässä elämässä olisi joskus mun puolella

Vierailija
15.12.2018 |

Mutta ei. Kaikki käännetään aina minun syyksi. Jopa mies ja omat vanhemmat ei ole koskaan minun puolella.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä ja ne vanhemmat on pahimmat, pahantahtoiset ja ilkeät. Yksin pitää pärjätä. Aina ja kaikessa.

Vierailija
2/7 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin mistä on kysymys, tasan ei käy onnen lahjat! Ajattelen aina että ihmiset (aikuisetkin), joilla on perhe joka pitää yhtä ja auttaa toisiaan, ei usein ymmärrä lainkaan millainen rikkaus se on, eikä suinkaan itsestäänselvyys! Itselläni ei tätä ole koskaan ollut, lapsuudenkotia/perhettä johon olisi aina tervetullut. Ja sitten kieltämättä näyttää myös olevan niin, että ihmiset jotka tulevat rakastavasta perheestä, myös helpommin löytävät sen oikean, rakastavan puolison. Ja nämä turvaverkot sitten tekee kaikki elämän vastoinkäymiset paljon helpommaksi kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei. Kaikki käännetään aina minun syyksi. Jopa mies ja omat vanhemmat ei ole koskaan minun puolella.

"Kaikki" " aina"  "ei koskaan".   Ei varmaan täysin pidä paikkaansa.

Pitäiskö sun katsoa peiliin jos kerran vanhemmat joiden kanssa ensin elit yhdessä ja nyt jatkona mies ei tule sun kanssa toimeen?  Voisiko sinun luonteessas olla jotain kehitettävää?

Vierailija
4/7 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että syy on enemmänkin sinun.

Vierailija
5/7 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vain jäävät ulkopuolisiksi kakarasta asti. Se tunne ei sitten häviä millään. Sellaista se on. Otan osaa. Oon sun puolella jos se mitään vaikuttaa,että tuntematon on.

Vierailija
6/7 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tulee vankkumaton tuki!

Pää pystyyn!

Vierailija
7/7 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLS kirjoitti:

Ymmärrän täysin mistä on kysymys, tasan ei käy onnen lahjat! Ajattelen aina että ihmiset (aikuisetkin), joilla on perhe joka pitää yhtä ja auttaa toisiaan, ei usein ymmärrä lainkaan millainen rikkaus se on, eikä suinkaan itsestäänselvyys! Itselläni ei tätä ole koskaan ollut, lapsuudenkotia/perhettä johon olisi aina tervetullut. Ja sitten kieltämättä näyttää myös olevan niin, että ihmiset jotka tulevat rakastavasta perheestä, myös helpommin löytävät sen oikean, rakastavan puolison. Ja nämä turvaverkot sitten tekee kaikki elämän vastoinkäymiset paljon helpommaksi kestää.

Mun tuntemistani taas kaikki osaavat arvostaa läheisiä suhteitaan vanhempiinsa ja perheeseensä. Mikäli siis on kyse aidosti läheisistä suhteista eikä siitä, että vanhemmat yrittävät hyvittää lapselleen jotain kuten esimerkiksi, että heillä ei aikoinaan ollut lapselleen aikaa, koska ura, parisuhdeongelmat, päihteet tms veivät vanhempien ajan ja huomion.