Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä noin 25v kerro elämäntilanteesi tai mikä se oli ollessasi 25v.

Vierailija
15.12.2018 |

Kiinnostaisi tietää missä elämäntilanteessa suunnilleen samanikäiset kuin minä ovat.
Olen itse 25v ja toivon että kyselyyn vastaisivat suunnilleen samanikäiset (23-27v) TAI vastaavasti jos olet vanhempi voit kertoa mikä se oli ollessasi 25v.

Sinä noin 25v kerro elämäntilanteesi tai mikä se oli ollessasi 25v.

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27, mutta elämäntilanne oli hyvin samanlainen ollessani 25. Naimisissa, 2 lasta, töissä, omakotitalo jne. Töissä vähän paremmassa asemassa nykyään, muuten kaikki aikalain samalla tavalla.

Vierailija
2/6 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naimisissa oleva vauvan opiskelijaäiti ja köyhä kuin kirkonrotta. Mutta hyvää aikaa se oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa, lapsi, omistusasunto ja perintöä. En käy tällä hetkellä töissä, elelen perinnöllä kunnes lapsi menee kouluun. En ole opiskellut.

Vierailija
4/6 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vuosi 1996. Olin valmistunut pari vuotta aiemmin ja saanut vuotta aiemmin vakituisen työpaikan. Asuin kihlattuni kanssa vuokralla ja säästimme rahaa omaan asuntoon. Olimme menossa naimisiin ja edessä oli loistava tulevaisuus monen synkän vuoden jälkeen.

Vierailija
5/6 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin 25-vuotiaana ja naimisiinkin menin. Lapsia piti odotella vielä pari vuotta. Koulitusta vastaavaa työtä löysin heti valmistumisen jälkeen.

Vierailija
6/6 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tapahtui paljon. Opiskelut oli opiskeltu. Olin töissä. Ostimme 1. yhteisen kodin...kolmio keskustassa.

Menimme naimisiin. Aloimme "tekemään" lasta mutta raskaaksi tulin vasta kun olin 27v.

Nyt on mittarissa pian 50v. Yhä olen saman miehen kanssa naimisissa ja tuo esikoinen on jo aikuinen ja asuu omillaan. Toinen lapsi 17v. asuu vielä kotona. Elämä on ihanaa ja kaikki on ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi