Enpä oikein ymmärrä, tai no ymmärrän tavallaan...
Samasta aiheesta jatkan. Mietin vain tämän kaveruuden järkevyyttä jollain tapaa. Voihan kavereita nähdä kerran vuodessa jos se sopii molemmille, mutta tämä kaveri (tai tuttuko hän on, mistä minä tiedän) vauhkoaa jatkuvasti kuinka hän on jatkuvasti menossa jossain ja aina on niin kamalasti tekemistä. Milloin tahansa kysyn suunnitelmia, aina niihin sisältyy joku kaveri ja baari ja ties mitä.
No mikä sitten on ongelma. Se, että mitä minä tässä sitten teen ns. hänen elämässään. Emmehän me näköjään koskaan tapaa. Kun pyydän vaikka kylään (voitaisiin dokata ja huudattaa musaa), niin ei käy.
Sitten valitteli minulle, että olisipa lähempänä joku kaveri jonka kanssa voisi olla useammin, kun nykyään tuppaa niin tylsää olemaan. Silti selittää aina kuinka kiireinen on.
Viesteissä ei vaikuta välinpitämättömältä, tosin hieman ihmettelen että saattaa tekstata ihan mihin tahansa aikaan yöstä eikä edes pahoittele. Ei se VÄLTTÄMÄTTÄ minua häiritse, mutta mitä jos joskus heräisinkin niihin viesteihin. Mielestäni kuuluu normaaleihin tapoihin pahoitella myöhäistä tai aikaista yhteydenottoa, vaikka aavistaisi että tuskin toista niin kovin haittaa.
Miestenkään kanssa mistään ei tule yhtään mitään, ellen minä tee kaikkea toisen puolesta ja työskentele niin sanotusti. Aina saan kuulla olevani seksikäs ja kaunis ja nätti ja ja ja ja...
Pidän hyvää huolta hygieniasta. Olen luonteeltani täysin tavallinen. Juttelen monipuolisesti eri asioista. Joillain ihmisillä on yksi aihe johon joka ikinen juttu liittyy. Sellaiset ovat mielestäni erittäin puuduttavaa seuraa.
Minkä takia kukaan ei tee mitään minun eteeni.
Kommentit (5)
Dokata ja huudattaa musaa = elämämkalluus valkoroskaisuus.
Keskustelut ovat luokkaa: "Mitäs suunnitelmia sinulla on xxx (tähän joku yleinen juhlapäivä)?"
"Menen bileisiin ja näen kaveria joka tulee jostain blaablaa tajusitte pointin. Mitäs itse?"
Ja jälleen kerran totean yksin, että ei v*ttu sitten. Olisin taas ehdottanut jotain kivaa iltaa alkoholin merkeissä, mutta päädyn esittämään, että eipä tässä mitään ja pidä kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Dokata ja huudattaa musaa = elämämkalluus valkoroskaisuus.
Olemme nuoria ihmisiä ja meillä lienee oikeus juhlia. Ap
Minä asun omassa talossa ja täällä on mahdollisuus bilettää kunnolla eikä tarvitse hiljentyä tiettyyn aikaan. Siksi olisi kivaa jos kaveri/tuttu/mikä onkaan haluaisi joskus tulla tänne. Mutta ei näköjään sitten.
Ilmeisesti vaikutan erittäin vahvasti JOLTAIN. Mutta miltä? En tiedä. Ehkä itsenäiseltä tai jotain. No mitäs muutakaan olisin, yksin kun elän. Jos joku luulee minua ylimieliseksi, on kyllä erittäin pihalla minun suhteeni. En tiedä miten kukaan voisi kuvitella sellaista.
En haluaisi vaikuttaa ihmiseltä, joka katkoo välit tuosta noin vain, mutta kun en tiedä mitä enää teen tässä ns. kaveruudessa, jos toiselle ei ikinä käy ehdotukseni.