Minkä hajuveden ostaisin vaimolle lahjaksi?
Vanha pullo chanelia (pyöreä pullo, vaaleanpunaisessa paketissa) on käymässä loppuun ja vaimo toivoi joululahjaksi uutta hajuvettä. Ei kuitenkaan samaa vaan saman tyylisen kevyen kukkaisen. Minkä ostaisin, vinkkejä?
Kommentit (23)
Vaikea sanoa tuntematta henkilöä. Mene johonkin kosmetiikkaliikkeeseen ja pyydä myyjää suosittelemaan muutamaa noilla kriteereillä. Valitset niistä sitten sellaisen, josta vaimosi voisi pitää. Tai annat "lahjakortin," jossa lupaat lähteä hajuvesikaupoille ja vaimo valitsee mieleisensä :)
Dolce & Gabbanan L’imperatrice 3. On jokaisen lähiöruusun vakituoksu.
Versace Bright Chrystal tai Calvin Klein Women. Ihania, kevyitä molemmat.
Viktor&Rolfin BonBon :) Ollut mun suosikki jo monta vuotta!
Vierailija kirjoitti:
Toi bright chrystal on kyllä kaukana kevyestä.
Vierailija kirjoitti:
Marc Jacobs Daisy
.
Tätä olin tulossa suosittelemaan, mikäli lompakko kestää, voit toki ostaa pari erilaista.
Yleensä paras on itse valittu. Ellei hän osaa nyt sanoa mikä.
Armani: Because It’s You
Täydellinen tuoksu ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi bright chrystal on kyllä kaukana kevyestä.
No eikä ole 😊
Vihreä Mennen tai Keltainen Morris
Viet vaimon ostoksille: voi mennä pahasti pieleen. Ellei vaimo sitten halua että sinä valitset ja hän sitten käyttää tulee mitä tulee.
Hajuveden ostaminen "sokkona" lahjaksi on ihan hirveä riski. Jokainen tuoksu on erilainen riippuen siitä, kuka sitä käyttää. Esimerkiksi minun vakiotuoksuni Laura Biagiottin Laura on minun ihollani aivan huumaavan ihana. Ystäväni iholla se tuoksuu raikastetulta vesiklosetilta.
Hajuveden sopivuutta ei voi luotettavasti testata edes millään pikakonstilla.
Kerran kuulin yhdeltä kosmetologilta ohjeen, miten tehdään "Marilynit". Jos joku hajuvesi tuntuu kiinnostavalta, pyydä sitä pieni näytepullo mukaan. Illalla käy suihkussa ja suihkuta puhtaalle raikkaalle iholle hajuvettä niihin kohtiin, joista voi tunnustella pulssia, valtimo, ranne jne. Mene nukkumaan. Jos tuoksu on aamulla edelleen miellyttävä, valinta on oikea ja voit ostaa täyden pullon tätä tuoksua.
Siksi en todellakaan uskaltaisi ostaa miehelleni mitään partavesiä. En halua, että hän ostaa minulle hajuvesiä. Ainoa keino, jolla tämä lahja voi luotettavasti toimia, on "lahjakortti", joka sisältää sen, että lähdette kaupoille yhdessä.
Marc Jacobs Daisy