Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä voin tehdä?
15.12.2018 |
Ihan hirveä ahdistus. Ollut jo viikon. Onko se tuleva joulu mikä ahdistaa vai joku muu? Vietän joulun perheeni kanssa. Siis oman perheeni kanssa mennään vanhemmilleni ja sinne tulevat sisarukseni perheineen. Pidän isästäni paljon. Mutta ahdistun äidistäni ja hieman myös sisaruksistani ja muista. Olemme niin erilaisia. Äidistäni tulee mieleen sana tekopyhä. Siskostani röyhkeä. Veljestäni lause; elämäsi on täyttä paskaa, vaikkei se ole vikasi, seuraasi on vaikea kestää. Siskon lapsesta; isäsi on täys mulkku ja muistutat hieman häntä. Ja niin edelleen. Itsestäni tulee mieleen sana hukassa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Älä vietä aikaasi noitten ihmisten kanssa.....