ESS: Opiskelijatyttö läpsytteli rinnoilla lääkäriä 1980-luvulla – vasta nyt mies tajusi kokeneensa häirintää
https://www.ess.fi/Mielipide/art2505441
Läpsyttelyn uhri ei ollut antanut suostumusta, mutta ei kuitenkaan tykännyt pahaa. Tilanne siis päättyi hyvin.
Kommentit (21)
Nykyisen lainsäädännön mukaan 2000-luvun alussa silloinen tyttöystäväni syyllistyi rai*kauksiin, kun hänellä oli tapana tehdä niin, että heräsin siihen että aamuisen jäykkä pippelini on työnnettynä hänen pimpsaansa. Tykkäsin kyllä kovasti siitä.
Mua sais opiskelijaneito läpsytellä tisseillä 🤗
M32
Vierailija kirjoitti:
Nykyisen lainsäädännön mukaan 2000-luvun alussa silloinen tyttöystäväni syyllistyi rai*kauksiin, kun hänellä oli tapana tehdä niin, että heräsin siihen että aamuisen jäykkä pippelini on työnnettynä hänen pimpsaansa. Tykkäsin kyllä kovasti siitä.
Hyvä ettei sinustakaan tullut naisvihaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhan limaisen äijän päiväuni.
En usko hetkeäkään että on oikeasti tapahtunut.
Jokainen komea mies (kuten minä) tietävät naisten tavan työntää rintojansa eteenpäin joka paikkaan ja välillä "vahingossa" törmäillä niiden kanssa.
Miehet vaan ei jaksa kiukutella tyhjästä.
ʒinkkumieʒ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko hetkeäkään että on oikeasti tapahtunut.
Miten niin, mitä ihmeellistä nyt tuossa on
Keksittyä koko juttu. Itse olin 80-luvun alussa sairaanhoito-opistossa, eikä siellä mitään lääkärintarkastuksia ollut - saatikka että opiskelijat olisivat pikkuhoususillaan menneet lääkärin luokse. Itse asiassa en tavannut opiston lääkäriä kertaakaan 2½-vuoden opiskelujen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Keksittyä koko juttu. Itse olin 80-luvun alussa sairaanhoito-opistossa, eikä siellä mitään lääkärintarkastuksia ollut - saatikka että opiskelijat olisivat pikkuhoususillaan menneet lääkärin luokse. Itse asiassa en tavannut opiston lääkäriä kertaakaan 2½-vuoden opiskelujen aikana.
Oletko varma? Jos sinne kutsuttiin vaan näteimmät...? Eikä niitä mummomaksipikkarityttöjä?
”Todelliseen elämään kuuluu rehevyys ja rehellisyys. Työpaikkojen ilmapiirit kohenisivat, jos otettaisiin käyttöön kaikille sallittu ystävällinen taputtelu peffalle.”
Vierailija kirjoitti:
Naisystäväni tekee samaa ja teen hänellekin jos aikaisemmin herään.
Onko tuo niitä läpsyttelijöitä, joista persut puhuvat?
Nuori nainen läpsytteli tisseillään nuorta miestä kasvoille, sitten mies vanheni ja sai älynväläyksen että koska häntä ei tuolloin tisulla läpsyttely haitannut ei mitään seksuaalista häirintää voi olla?
Vittu mitä paskaa taas. Tunnen myötähäpeää ja pahoittelen mieskunnan puolesta.
M
Vierailija kirjoitti:
Jokainen komea mies (kuten minä) tietävät naisten tavan työntää rintojansa eteenpäin joka paikkaan ja välillä "vahingossa" törmäillä niiden kanssa.
ʒinkkumieʒ
Tämäkin lienee suhteellista. Oletko yhtä innostunut, jos läpsyttelevä työkaveri on viisikymppinen, pyylevä Raija kuin parikymppinen, tiukkakroppainen Julia?
Vierailija kirjoitti:
”Todelliseen elämään kuuluu rehevyys ja rehellisyys. Työpaikkojen ilmapiirit kohenisivat, jos otettaisiin käyttöön kaikille sallittu ystävällinen taputtelu peffalle.”
Lue: vanha limanuljaska tahtoisi taputella nuoria tyttösiä peffalle ja toivoisi että he myös taputtelisivat hänen karvapersettään.
Harvinaisen typerä, vähättelevä ja nolo kirjoitus setämieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo niitä läpsyttelijöitä, joista persut puhuvat?
Ei ole samoja. Diskoläpsyttelijät ovat eri porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ʒinkkumieʒ
Tämäkin lienee suhteellista. Oletko yhtä innostunut, jos läpsyttelevä työkaveri on viisikymppinen, pyylevä Raija kuin parikymppinen, tiukkakroppainen Julia?
Minä ainakin naureskelen hyväntahtoisesti kummassakin tapauksessa. Tämänsuuntaista on käynytkin.
erimies