Hope, meneekö lahjat oikeasti vähävaraisille?
Kommentit (15)
Kuka sun mielestä on oikeasti vähävarainen?
Ei välttämättä. Siellä ei ole mitään tulorajoja ja kuka tahansa voi hakea sieltä tavaraa halutessaan. Työntekijöillä ei ole oikeutta puuttua siihen. Olen itse ollut vapaaehtoisena ja siellä kävi paljon jopa minua varakkaampia.
Sinne ei saa myöskään viedä vaatteita, jotka ovat yli 5v vanhoja, vaikka ne olisivat laadukkaita, ettei jotain lasta tai teiniä kiusattaisi niistä. Ajattomista, laadukkaista ja hyväkuntoisista vaatteista siis.
Lahjoita jollekin vanhukselle mieluummin.
Tai köyhälle työttömälle sinkulle.
Hope lahjoittaa kaikille jotka kehtaa hakea.
Okei, etsin muualta. Kiitos tiedosta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo, kaikille elämänhallintaongelmaisten ahneiden lapsille.
Lapsi on lapsi vanhempien tilanteesta huolimatta. Ja ap:lle menee. Olen ollut mukana vapaaehtoisena auttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ollut vapaaehtoisena ja siellä kävi paljon jopa minua varakkaampia.
En tiennytkään, että siellä pitää vapaaehtoiselle todistaa oma varallisuus niin että vapaaehtoinen pääsee jakamaan "tietonsa" vauva-palstalle....
Kyllä menee. Viime vuonna sain lapsilleni lahjat, joka pelasti joulumme. Itse autan tänä vuonna mahdollisesti samanlaisessa ahdingossa olevia.
Mulla olis käyttämättömiä pehmoleluja, vaatteita, reppuja ja vaikka mitä. Frozen, minion ym laatu kamaa. En vaan tiedä mistä löytäisi lapsia kenellä oikea tarve.
Ap
Meni meni :DD Just ryypätään niitä rahoja täällä hah hahh.
Kun olin tutustumassa vapaaehtoistoimintaan, minulle kerrottiin, että pitää olla neutraali ja suu supussa.
Osalla vanhemmista raha menee johonkin täysin muuhun, kuin mihin pitäisi. Sitä ei Hopessa arvostella vaan annetaan, koska tarkoitus on auttaa sitä lasta.
Fakta on se, että jotkut vanhemmat ryyppää ja polttaa esim. lapsilisät. Olisiko hyvä, että lisät laitettaisiin ostokorteille ruokaan ja lasten vaatteille? Ei siis esim. äidin tekoripsiin ja röökiin. nimim. Sivusta seurannut
Joo, kaikille elämänhallintaongelmaisten ahneiden lapsille.