Keksikää 40-vuotiaalle ENSIMMÄINEN ala johon kouluttautua
-ei oikeastaan työkokemusta miltään alalta
-ylioppilastutkinto löytyy
-korkeintaan keskinkertainen älykkyys
-ei fyysistä työtä
-ei hoitoala
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Häkepäivystäjä, jos hermot kestää eikä mene tunteisiin ihmisten hätä ja vittuilu. Lyhyt koulutus 1,5v, kohtuu hyvä palkka ja töihin otetaan kaikki valmistuneet.
Oon liian empaattinen ja tunteellinen tohon. Sama hoitoalalla. Ehkä puhelinmyynti olisi mulle parempi?
Siis mitä olet tehnyt viimeiset 20 vuotta lukion jälkeen? Hoitanut lapsia kotona? Ollut 20 vuotta työtön?
Koita päästä työpajalle, taitaa noi kaikki alat olla aika vaikeita, kun et oo jo nuorena päässyt mukaan työelämään. sulla on ikää jonkun verran.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä olet tehnyt viimeiset 20 vuotta lukion jälkeen? Hoitanut lapsia kotona? Ollut 20 vuotta työtön?
Onko tolla merkitystä enää tässä vaiheessa? Oon ollut työtön, pätkätöissä, parissa keskeytyneessä koulutuksessa ja sit sairaana.
Sosionomi, esim. johonkin laitokseen ohjaajaksi? Aika monipuoliset työmahdollisuudet, kohtuullisen hyvä työtilanne, ei ole kovin fyysistä työtä, kohtuullisen helppo päästä opiskelemaan, ja normaaliälyinen pärjää hyvin. Työ voi olla aika itsenäistä, riippuu työpaikasta ja työnkuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Sosionomi, esim. johonkin laitokseen ohjaajaksi? Aika monipuoliset työmahdollisuudet, kohtuullisen hyvä työtilanne, ei ole kovin fyysistä työtä, kohtuullisen helppo päästä opiskelemaan, ja normaaliälyinen pärjää hyvin. Työ voi olla aika itsenäistä, riippuu työpaikasta ja työnkuvasta.
Kiitos. Laitan muistiin.
Tykkäätkö luonnosta? Ympäristöasiat kiinnostaa? Luontoneuvoja :)
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö luonnosta? Ympäristöasiat kiinnostaa? Luontoneuvoja :)
Suunnistan ja eksyn usein metsään. Eli joo.
Sanoisin, että työttömyys. Onko sulla siis kaikki tukikuukaudet käyttämättä?
Häkepäivystäjä, jos hermot kestää eikä mene tunteisiin ihmisten hätä ja vittuilu. Lyhyt koulutus 1,5v, kohtuu hyvä palkka ja töihin otetaan kaikki valmistuneet.