Missä vietätte joulun?
Me mennään mökille. Maaseudun rauhaan kaikkea hössötystä karkuun.
Kommentit (12)
Täällä maaseudulla omassa kodissa kaksin kissani kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Täällä maaseudulla omassa kodissa kaksin kissani kanssa!
Lisäys: N.66 ja kissa 6v.
Kotona, joulu ei muutenkaan tavallisesta arkipäivästä ero, ellei vieraita joudu passata.
Vieraista ei ole kuin lisätyötä, omat työt jää rästiin, sotkua ja tiskiä vaan jää vieraitten jäljiltä.
Ei jaksa jouluhöpinöitä.😖
Omsku
Omassa kodissa Helsingissä kantakaupungissa miehen ja kissan kanssa. Minun vanhemmat kuolleet, miehen äiti tulee välipäivinä meille. Joulun hän viettää toisen pojan perheen luona, siellä pieniä lapsia.
Mitään hössötystä meillä ei ole. Lahjat kummilapsille olen lähettänyt jo viikko sitten. Tavallinen pitkä viikonloppu se meille on. Kinkku toki paistetaan ja katsotaan Lumiukko ja Joulurauhan julistus.
Suurimmaksi osaksi yksin kotona, osan aatosta vanhempien luona.
Pohjoseen lähdetään ajeleen ens lauantaina joulun viettoon ja ihan omalla porukalla,ihanaa!
Hervannan Peytonissa. Paras tunnelma ja yhteisöllisyys.
Anopin kotona. Stressiä pukkaa jo nyt. Anoppi on mukava, suku on mukava. Pitkät päivälliset ja suvun jouluruokakulttuuri - yli 10 vuoden jälkeenkään en ole onnistunut niihin sopeutumaan. Otan omat ruoat ja lasten takia hymyillen koko illan. Jos saisin itse valita, olisin villasukat jalassa kotona.
Yksin kotona. Luulin että ollaan miesystävän kanssa kaksin joulu, mutta hän lähteekin vanhemmilleen.
Olemme kotona. Siskoni tulee meille myös.
Kotona yksin ihan omasta halusta.
Sinkku nainen